Det tror jeg påHehe da står alle ungene ved porten og ser når vi kjører avgårdehehe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg påHehe da står alle ungene ved porten og ser når vi kjører avgårdehehe
![]()
Haha ingenting her.Ja ser sånn uthehe
Lettere å si hva jeg ikke syns er videre sexy: østlandsdialekt og bibelbelte-dialekt... Bergensk er veldig avhengig av mannen/type personlighet. Trøndersk er fint for det meste, men de mest "innlands"trønderne blir for brede. Nordlandsk/finnmark er fint da...Det er jo selvsagt sant. Men hvis du må velge?
Jeg må ha det jeg.Har ikke gravisonmen jeg fant det fram, så nå koser jeg meg
![]()
Det kan du trygt siHehe, vi bærer på noen ekstra kilo og en stor mage så![]()
Sønnen min gleder seg sånn til det blir hans tur!!!Storebror har med klassebamsen hjem i helgen, veldig stasskal skrive i en bok hva vi gjør i helgen som bamsen har fått være med på
![]()
Åhhh husker jeg hadde når jge var lita og. Gleder meg til unga her skal haStorebror har med klassebamsen hjem i helgen, veldig stasskal skrive i en bok hva vi gjør i helgen som bamsen har fått være med på
![]()
Bare hyggelig.
Klart bestemme deg nå?
Lettere å si hva jeg ikke syns er videre sexy: østlandsdialekt og bibelbelte-dialekt... Bergensk er veldig avhengig av mannen/type personlighet. Trøndersk er fint for det meste, men de mest "innlands"trønderne blir for brede. Nordlandsk/finnmark er fint da...
Biffstrimler med fløtegratinerte??hehe nei, men syns kylling og pommesfrites hørtes veldig godt ut! eller noe med fløtegratinerte poteter![]()
Sønnen min gleder seg sånn til det blir hans tur!!!![]()
Åhhh husker jeg hadde når jge var lita og. Gleder meg til unga her skal ha![]()
Har hørt det er et pinnsvin som heter Zane eller noe såntHihi kan jeg tenke meg ja, det er veldig stas!! Her har de en kosedyr-ugle som heter Unni![]()
![]()
Biffstrimler med fløtegratinerte??
Er ikke vi omtrent jevngamle?Veldig stas ja! Kan ikke huske vi hadde noe sånt da jeg var liten!
Sikkert en ide det jahmmm..kanskje høre hva mannen vil ha også
![]()
Er ikke vi omtrent jevngamle?