Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble deg endring i matplanene siden det ble litt sent å handle. Godt vi har skap og fryser fulle av matNei![]()
gleder meg
![]()
![]()
Stas daViking marked lørdag å kongeparken søndag![]()
Blir gøy men mye gåing![]()
Godt det ordna segÅh stressa. Fikk Mail om at vi ikke har betalt svømmekurset men det har vi jo
Heldigvis så ordnet det seg etter mye frem å tilbake
Men blir stressa av sånnt
Hahaha akkurat liktJa, det er helt likt heralltid. Blir sprø av og til
og selvsagt som vanlig, tar ikke telefon når jeg ringer. Ååå, den sto visst på lydløs den
åååååå, gjorde den det ja
![]()
Ja det var det da :/ men de har nok tenkt på detJa, men lurer på hva tapas. Får servert. Folk lager til så forskjellig. Både graviditet og cølaiki å ta hensyn til![]()
Langt p kjøre?Da var vi på vei på hyttetur![]()
Hehe hva blir det nå da?Her ble deg endring i matplanene siden det ble litt sent å handle. Godt vi har skap og fryser fulle av mat![]()
Farge blyanter og vaske kluterDere ebaydamer...noe kjekt i postkassa i dag?
Hehe morsomt å tenke på hvor like mange av dissa mannfolka erHihi morsomme de mennene![]()
Haha ja det er gjerne enda mer frustrerende for da har man null sjanse til å få tak i deHahaha akkurat liktbare at her ligger som regel telefonen hjemme med meg
![]()
Nå ble det viltgryte med kjøttdeig i, med ris og salat. Var godt det og, og noe vi aldri harHehe hva blir det nå da?![]()
Jupp
Hehe ja. men de så veldig fine ut da
Det har deJa det var det da :/ men de har nok tenkt på det![]()
Litt mindre enn 2tLangt p kjøre?![]()
Hihi kjekt da .Farge blyanter og vaske kluter![]()
Ja hahah..det kan du siHehe morsomt å tenke på hvor like mange av dissa mannfolka er![]()