Ja, var sånn der du kunne regulere ryggen og såntHehehe det hørtes herlig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var sånn der du kunne regulere ryggen og såntHehehe det hørtes herlig ut![]()
Ja det er så typisk mannen her i huset iallfallHahaha...min kunne lett gjort det samme![]()
Hehe, at det er ja. Han er myyyye verre enn meg derHahahaha jamin å kan fint finne på det
de sier at vi er fæle på å skravle men
![]()
Hehe ser det mye på jobb at det er like mye mennene som står å skravler å damene som tripper![]()
Hørtes ikke feil ut neiDa blir det pannen kaker med ungene litt seinere å så reker til kvelds![]()
ikke feil
![]()
Hehe det er hvertfall deilig daJa, var sånn der du kunne regulere ryggen og sånthehe. Godt å legge seg nedpå litt
![]()
Min kan heller ikke holde avtalerHehe, at det er ja. Han er myyyye verre enn meg derog jeg holder avtalte tider, i motsetning til han
![]()
Ja det kan jeg godt tenke meg![]()
Nei heheHahaha ja det slår aldri feildesverre
![]()
Det hørtes veldig godt ut.Da blir det pannen kaker med ungene litt seinere å så reker til kvelds![]()
ikke feil
![]()
Hva skjer lør og sønSånnder var hvertfall en maskin brettet å en ny satt på
Blir ikke så mye tid til det i helgen så greit med alt så kan være gjort før
Hadde bare kroppen giddet mere
Jeg vet det blir mye gåing både lørdag og søndag så jeg bør vell egentlig ramser litt kuli i dag å .
Hihi morsomme de menneneJa det er så typisk mannen her i huset iallfall![]()
Tapas er namme daDet hørtes veldig godt ut.
Her har vi hatt kjøttkaker. Så blir det visst noe tapas i kveld har jeg hørt rykter om
Viking marked lørdag å kongeparken søndagHva skjer lør og søn?
Ja skikkelig myk og godHehe det er hvertfall deilig da![]()
Ja, det er helt likt herMin kan heller ikke holde avtalerdet stresser meg
for jeg liker å være der før jeg absolutt må
Ja, men lurer på hva tapas. Får servert. Folk lager til så forskjellig. Både graviditet og cølaiki å ta hensyn tilTapas er namme dadet er det lenge siden jeg har hatt
![]()
skulle nok laget til det en kveld
![]()