Skravletråd

Som meg, mener du *rødme* ;)

Ref, tidligere innlegg til Synnøve :)
Haha, ja ok! Men det verste er østlendingen som prøver å herme, for dem får det aldri til :D (leste ikke alle innleggene, fikk bare med meg at du var trønder og at du så at mange liker å herme etter den dialekta)
Hehe, jeg pleier å herme etter andre nordnorske dialekter selv da:D

Da har jeg fått vært på butikken og handlet inn til helga:) ble meksikansk gryte med salat I dag, taco I morra og svinestek på søndag:)
Hørtes ut som en god meny det da:)
Her blir det kjøttkaker i brun saus med ertestuing, gulrotstuing og poteter i dag.
I morgen er vi ikke hjemme så vet ikke. Søndag må det bli noe raskt og enkelt pga vi skal i selskap.

Venta og venta på mannen som aldri kom, og et kvarter etter avtalt tid gikk jeg bort til der han var. Der sto han med en kaffe i handa og bare SKRAVLA:o ååå, så irriterende sånt er:P ville jo hente guttungen litt tidlig i bhg siden pappaen hans endelig er hjemme. Mannfolk og andres tid ass:P

Venta og venta på mannen som aldri kom, og et kvarter etter avtalt tid gikk jeg bort til der han var. Der sto han med en kaffe i handa og bare SKRAVLA:eek: ååå, så irriterende sånt er:p ville jo hente guttungen litt tidlig i bhg siden pappaen hans endelig er hjemme. Mannfolk og andres tid ass:p
Hahaha...min kunne lett gjort det samme:P

Venta og venta på mannen som aldri kom, og et kvarter etter avtalt tid gikk jeg bort til der han var. Der sto han med en kaffe i handa og bare SKRAVLA:o ååå, så irriterende sånt er:P ville jo hente guttungen litt tidlig i bhg siden pappaen hans endelig er hjemme. Mannfolk og andres tid ass:P
Hahahaha ja :p min å kan fint finne på det :p de sier at vi er fæle på å skravle men ;)
Hehe ser det mye på jobb at det er like mye mennene som står å skravler å damene som tripper :p

Back
Topp