Haha, ja ok! Men det verste er østlendingen som prøver å herme, for dem får det aldri tilSom meg, mener du *rødme*
Ref, tidligere innlegg til Synnøve![]()
Hehe, jeg pleier å herme etter andre nordnorske dialekter selv da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja ok! Men det verste er østlendingen som prøver å herme, for dem får det aldri tilSom meg, mener du *rødme*
Ref, tidligere innlegg til Synnøve![]()
Ja er turen planlagt veldig og man kommer der med handleliste kan man banne på man ikke finner noeJa de har sådet er favorittene mine
Er som regel når man reiser på sparket at man finner noe syntes jeg![]()
Kan ikke bli storshopping her heller. Skal ikke skryte på meg stor sum på konto akkurat. Lønn neste uke her ogHerlig med shopping da. Må vente på lønna neste uke jeg
![]()
Så fint det var. SøttDa var dåpskjole ferdigå så slo kreativiteten til
lagde vase skjuler
![]()
Okei skjønner...men uansett så er det jo bedre tidlig ute enn sentArbeidsgiver betaler her ogmen sist var jeg nettopp ferdig student og hadde hatt en litt annerledes type jobb de siste årene, så var mer vrient da
![]()
hihi kan være en fordel jaSkjer vel like ofte at mannen er borte som at jeg overnatter
Men har sendt sms til mamma, kan jo være greit å sjekke om de er hjemme først![]()
Herlig da. Her regner det nå.Jøss der kom sola også, så deilig![]()
Koselig da. Bor han et stykke unna?Da kommer pappa på søndagHåååååper jeg er frisk til da
![]()
Hørtes ut som en god meny det daDa har jeg fått vært på butikken og handlet inn til helgable meksikansk gryte med salat I dag, taco I morra og svinestek på søndag
![]()
Ha absoluttOkei skjønner...men uansett så er det jo bedre tidlig ute enn sent![]()
Ja det er santHa absoluttogså er det så deilig når det er gjort for da er det ute av verden
![]()
Hehehe det hørtes herlig utFunnet meg en deilig seng på møbelringen, og venter på mannen som skulle handle noe på monterhehe. Så hjem og hente guttungen i bhg
![]()
Hahaha...min kunne lett gjort det sammeVenta og venta på mannen som aldri kom, og et kvarter etter avtalt tid gikk jeg bort til der han var. Der sto han med en kaffe i handa og bare SKRAVLAååå, så irriterende sånt er
ville jo hente guttungen litt tidlig i bhg siden pappaen hans endelig er hjemme. Mannfolk og andres tid ass
![]()
Hahaha ja det slår aldri feilJa er turen planlagt veldig og man kommer der med handleliste kan man banne på man ikke finner noe![]()
Deilig å være ferdig med Helge handelen daDa har jeg fått vært på butikken og handlet inn til helgable meksikansk gryte med salat I dag, taco I morra og svinestek på søndag
![]()
Hahahaha jaVenta og venta på mannen som aldri kom, og et kvarter etter avtalt tid gikk jeg bort til der han var. Der sto han med en kaffe i handa og bare SKRAVLAååå, så irriterende sånt er
ville jo hente guttungen litt tidlig i bhg siden pappaen hans endelig er hjemme. Mannfolk og andres tid ass
![]()