Skravletråd

Fikk handlet litt å jammen :p hehe

To amme singletter , en cardigan å ha over :p , sokker , strømpe bukser til Torbjørn , boxere til eldste , panne bånd til minsta, å en parfyme :)

Hehe, rakk du å få det da? Jeg var litt treg sist og, og da var det vanskeligere sak å behandle fordi jeg var på grensa til engangsstønad. Og da fikk jeg den innvilga en stund etter jeg hadde født, så fikk etterbetalt:p
Er ikke så stress når arbeidsgiver betaler lønna.
Fikk alt jeg skulle jeg.

Da har jeg sovet en dupp :) og spist lunsj og en is :) så nå må jeg kanskje komme i gang med dagen? Prøvde meg på jobbPC med søknaden men det ble bare tull... Får prøve igjen når mannen kommer hjem. Ellers blir det papirversjonen.

Nå ryddings!

Da har jeg sovet en dupp :) og spist lunsj og en is :) så nå må jeg kanskje komme i gang med dagen? Prøvde meg på jobbPC med søknaden men det ble bare tull... Får prøve igjen når mannen kommer hjem. Ellers blir det papirversjonen.

Nå ryddings!
Deilig med en dupp da.
Her har jeg pakket litt nå.
Skal nå en tur ut på barnas hus og en sko outlet. Så i barnehagen etterpå:D

Har et dilemma: mannen har akkurat spurt om han kunne ta en guttekveld i dag, blir borte store deler av kvelden - akkurat det synes jeg er helt greit, er ikke så ofte han er ute.

Men har da to alternativ: dra hjem, ha en rolig kveld alene og få gjort alt det jeg ellers utsetter for å prioritere tid sammen (se corny serier, spille, skravle mer her), eller jeg ka dra ned til foreldrene mine og overnatte der - noe jeg vet de ville satt pris på, da mamma har invitert til overnatting opptil flere ganger. Begge frister.. bare vet ikke :O
Kan ikke hjelpe deg egentlig :p for vet hva jeg hadde gjort:p orker ikke mine foreldre en hel kveld;) så hadde blitt hjemme kveld på meg:D

Back
Topp