Flinka.Sånn da har jeg fått på oppvaskmaskin og vaskemaskin i alle fall![]()
Her ble det en maskin til i dag. Fått lagt på plass masse klær da.
Mye komt i skapet til snuppa og. mer kommet på plass på rommet av leker og div.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka.Sånn da har jeg fått på oppvaskmaskin og vaskemaskin i alle fall![]()
ja jeg har ikke gjort. men ikke travelt her enda. sist gjorde jeg 3 uker før jeg gikk ut i permDet er sånt som jeg utsetter og utsettermen det gikk faktisk veldig fort
![]()
Synes det er morsomt hvor mange kraftuttrykk man kan lære seg daJeg har bodd i tromsø, å det som sjokkerte meg mest var ordbruken når en fiķk vondt. Jeg hadde bare er ord jeg sa omigjenn, mens de hadde en hel haug med ord; )
Hva tror duSkal dere bake i helgen?
Sikkert ok som dress nr.2, men ville ikke valgt den som hoveddressOkei. for tenker som dress nr. 2 evt.
http://www.stormberg.com/no/tommkleiva-vattert-parkdress-hoved.html#17753
denne her
Nei, hoveddress blir det uansett ikke..men fortsatt usikker...ser litt tung ut også syns jeg...hmmSikkert ok som dress nr.2, men ville ikke valgt den som hoveddress![]()
Ja i demin. Ikke vakreste jeg har sett...men som nr. 2kanskje?
Hva tror du? hehe
Neida..hihi.
bakt i dag.
Ikke i morgen for er ikke hjemme.
Men på søndag må jeg bake igjen![]()
Vis vedlegget 134153 Vis vedlegget 134154
Hentet dette fra garasjen i går.
Denne er kun 50 og 56!!
Paracet for 0-4mnd var fortsatt holdbar etter lillegutthehe til 2017 faktisk
Hehe, rakk du å få det da? Jeg var litt treg sist og, og da var det vanskeligere sak å behandle fordi jeg var på grensa til engangsstønad. Og da fikk jeg den innvilga en stund etter jeg hadde født, så fikk etterbetaltja jeg har ikke gjort. men ikke travelt her enda. sist gjorde jeg 3 uker før jeg gikk ut i perm![]()
Er du fransk eller er det bare det at du har bodd i Frankrike?Synes det er morsomt hvor mange kraftuttrykk man kan lære seg damye morsomt ^-^
Tyr til fransk jeg da - veldig mye å velge mellom der og![]()
Ååå de er så fine!!