Erfaring med stormberg noen??
Vi hadde en vår/høst parkdress fra stormberg, den syns jeg ikke var noe bra i alle fall. Tålte veldig lite vann!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Erfaring med stormberg noen??
God morgen
Så leit at du ikke har fått sove.
Sy underkjole til dåpskjole og vognpose
Dine planer da?
Det er detHehe, det kan nok hendeJeg er nordlending, og opplever veldig ofte at folk dyns det er megagøy å herme etter meg
![]()
Ja, absoluttSå bragodt å ha siker jobb etter endt utdanning
![]()
Som meg, mener du *rødme*Hehe, det kan nok hendeJeg er nordlending, og opplever veldig ofte at folk dyns det er megagøy å herme etter meg
![]()
Ok pluss? Har en del til alle fire her, yttertøyet er ok, men ikke like vanntett som de mer kjente merkene.Erfaring med stormberg noen??
Helst ja, men spørs om jeg orker..Skal dere bake i helgen?
Okei. hmm...husker du vannsøyla på den.Vi hadde en vår/høst parkdress fra stormberg, den syns jeg ikke var noe bra i alle fall. Tålte veldig lite vann!
Okei. for tenker som dress nr. 2 evt.Ok pluss? Har en del til alle fire her, yttertøyet er ok, men ikke like vanntett som de mer kjente merkene.
hehe. bra . Satse på det jaTok meg selv i nakken i dag og søkte permisjonspenger fra NAV. Godt å få det unnagjort, så får man håpe det ble riktig og at det ikke kommer i retur![]()
Okei. hmm...husker du vannsøyla på den.
http://www.stormberg.com/no/tommkleiva-vattert-parkdress-hoved.html#17753
Er denne jeg fant på tilbud. tenkte som dress nr. 2.
Mhm smart det da. Eller blåbærkake. Pynt på bløtekake.Her har vi ekstremt med blåbær, jeg lurer på om jeg skal lage blåbærpaiFår besøk av pappaen min i helgen, hvis ikke han blir skremt siden jeg er forkjøla da.
Ja i demin. Ikke vakreste jeg har sett...men som nr. 2kanskjemener det var 5000 så kanskje den der er bedre![]()
Det er sånt som jeg utsetter og utsetterhehe. bra . Satse på det ja![]()