Ca midt i mellom Drammen og AskerHvor bor dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca midt i mellom Drammen og AskerHvor bor dere?
Mhm enig![]()
Du får se det an etter du har fått denne og evt er ferdig med ammingIkke sant. Det må se naturlig ut, ellers blir det ikke bra. Mannen syns ikke jeg skal, så det er jo forsåvidt fint, men det er jo noe med hvordan man føler seg selv og. Det jeg ser på som størst problem er jobben min og små barn som jeg har alene i ukedagene. I forhold til at man ikke kan løfte og slikt en liten stund.
Jeg er jo ikke heelt flat, men det er ikke så langt unna føler jeg.
Hehe ja du er flink til å holde følge og skape livJa hehe.Sant den. Og meg den største skravlehøna av alle
![]()
Ja må nok det. Blir vel bare med ønsket sikkert men, får seDu får se det an etter du har fått denne og evt er ferdig med amming![]()
Koster jo en del ogJa må nok det. Blir vel bare med ønsket sikkert men, får se![]()
Så koselig!OMG! Kom på jobb og fant en pose med masse klær - nye og brukte. Var en kollega som fikk barn i fjor som hadde lyst til å glede noen i hverdagen. Ull og bodier og diverse annet! *heldig*
Ble så satt ut, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av meg - finnes virkelig snille og gode folk der ute!
Ok Bergen her. Men jeg er opprinnelig fra HaldenCa midt i mellom Drammen og Asker![]()
hehe ja. Den skal jeg haHehe ja du er flink til å holde følge og skape liv![]()
Og jeg og mannen er trøndereOk Bergen her. Men jeg er opprinnelig fra Halden![]()
Det har du helt rett iJa hehe.Sant den. Og meg den største skravlehøna av alle
![]()
Ja det gjør det absolutt. Så man skal nok være veldig sikkerKoster jo en del og![]()
Hehe, syns du det? Det er vel en av de dialektene alle "elsker" å herme etterOohh gøy dialekt![]()
Jupp..Ja det gjør det absolutt. Så man skal nok være veldig sikker![]()
Ja liker den jegHehe, syns du det? Det er vel en av de dialektene alle "elsker" å herme etter![]()
Og hver gang jeg drikker litt for mye tror jeg at jeg er dødsgod på "nordnorsk"dialekta.. Haha, høres ut som Oluf!Ja liker den jeg
Min mann er god på det![]()
Haha. skulle jeg likt å hørtOg hver gang jeg drikker litt for mye tror jeg at jeg er dødsgod på "nordnorsk"dialekta.. Haha, høres ut som Oluf!
HahaHaha. skulle jeg likt å hørt![]()