Det samme som din og feber...Vondt i halsen, sufsete og vondt i hodet. Din da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme som din og feber...Vondt i halsen, sufsete og vondt i hodet. Din da?
De er jo det daÅh neihehe uff de er nå litt herlige å
![]()
Nei, skjønner jo at det er kjipt å være forkjøla. Men det er vel ikke SÅÅ ille som det høres ut som noen ganger heller: PUsj :/ er jo ikke noe morsomt det - for han eller deg..
Takk for detStakkars degstakkars han å
håpe på snarlig bedring
![]()
Åhh, hvorfor var den dårlig??
Bare hørt bra om didrikson iallefall
Erfaring med molo og reima selv
Må bærer det snart av gårde for å handle bursdagsgreier. Bordpynt, invitasjoner, ballonger osv. Får håpe det går raskt!
Kanskje det. Visste ikke bergans hadde dresser engang jeg så...har en del jakker fra bergans til meg selv. Og ønsker bergans jakke til guttungen og. til bursdagen hans. Sånn boblejakke.Skulle jo tro bergans var bra, veldig fornøyd med det på klær til meg selv, men det ble slitt hull på rare plasser. F.eks gnisset sømmene på stoffet så det ble hull på innsiden av beina og armer osv.. kan ikke huske å ha sett vinterdressene deres til barn i det siste, kanskje de slutta med dem? vet ikke jeg..
jeg har også hørt bra om didriksons, kommet bra ut i test![]()
Ohh gøy daMå bærer det snart av gårde for å handle bursdagsgreier. Bordpynt, invitasjoner, ballonger osv. Får håpe det går raskt!
Å hjelpes! :O feber og? Hvordan er han å leve med da?Det samme som din og feber...
Jepp! Neste torsdagGutten din som har bursdag?![]()
Synnøve jeg er sååååå dårlig...Å hjelpes! :O feber og? Hvordan er han å leve med da?![]()
Kos deg med boller og besøkGod morgen foresten![]()
Ha en god dag på jobb totoro![]()
Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de utså nå står de å koser seg før de blir stekt
![]()
Venter besøk av ei gravid venninne kl 9å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Er alltid litt sånn i starten - så roer det seg stort settJeg tenkte på den topp 100 lista, det var mange nye navn syns jeg![]()
Nei, tror nok en del er mestere I overdrivelseDe er jo det daMen jeg kjenner jeg blir en smule irritert til tider og! Makan til sutring
![]()
Nei, skjønner jo at det er kjipt å være forkjøla. Men det er vel ikke SÅÅ ille som det høres ut som noen ganger heller: P
Ja veldig og detSuper flinke skravle hønerhehe
Hehe, nei det bør de ikke iallfallHehe å ingen vill ha en gal gravid![]()
Fikk meg til å tenke på disseÅ hjelpes! :O feber og? Hvordan er han å leve med da?![]()
Kanskje det. Visste ikke bergans hadde dresser engang jeg så...har en del jakker fra bergans til meg selv. Og ønsker bergans jakke til guttungen og. til bursdagen hans. Sånn boblejakke.
Ja vant test i foreldre og barn nå og...gjort det før og
Synnøve jeg er sååååå dårlig...
Synnøve jeg trenger vann
Synnøve jeg trenger mat
Synnøve jeg tror feberen har steget
Synnøve må jeg på legevakten
hahahah...
Er alltid litt sånn i starten - så roer det seg stort sett
Men kan jo være gøy å se hvordan det fortsetter.
Synes det er morsomt at Tamara allerede nevner at premiene I oktober blir bra - blir jo ikke mindre nysgjerrig av sånt![]()