Joda, stemmer det. Er en del nye som hiver seg med.Jeg tenkte genereltSyns det var mange nye navn på topp 100 lista, men jeg har jo bare fulgt med de siste to mnd da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, stemmer det. Er en del nye som hiver seg med.Jeg tenkte genereltSyns det var mange nye navn på topp 100 lista, men jeg har jo bare fulgt med de siste to mnd da
![]()
Håpe du snart er frisk og rask igjenTusen takk![]()
Hehe velkommen i klubbenDusja og fått meg litt frokost, men nå lurer jeg på om jeg må ha noen skiver til hehe.. herlighet er så sulten hele tiden![]()
Joda, stemmer det. Er en del nye som hiver seg med.
Opphold her i natt tror jeg...vaffal når jeg var å tisset...Her regnet det ekstremt i natt, var det sånn hos dere?![]()
Det er det vettuuu...jeg vet knapt hva jeg ville hatt denne mndmange som vil ha de fine premiene![]()
Hehe velkommen i klubbenOg det blir skive nr?
![]()
Opphold her i natt tror jeg...vaffal når jeg var å tisset...![]()
hehe...ok du leder...3 hervel det var starten på brødet så de første var veldig små men jeg har allerede spist 4hehe
Håpe det assa. Kjedelig med regn hele tiden...heheopphold her nå! så håper det holder seg utover dagen også
![]()
hehe...ok du leder...3 her![]()
ja hehe..sjokolade med vaniljefyllmmm nam![]()
ja hehe..sjokolade med vaniljefyll
hehe...ok uavgjort da...3-3 hahahden ene var nesten skalken da hehebitteliten
Det er det vettuuu...jeg vet knapt hva jeg ville hatt denne mnd
Har jo alt heheh