Åh det høres ikke feil ut nei! Ble for lite frokost på meg, så sitter og teller timene til lunsj...Ikke santkanelsnurrer
gleder meg selv om jeg akkurat nå er mett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det høres ikke feil ut nei! Ble for lite frokost på meg, så sitter og teller timene til lunsj...Ikke santkanelsnurrer
gleder meg selv om jeg akkurat nå er mett
![]()
Nå har jeg prøvd å bla meg gjennom de 20 (!) sidene her for å lese meg opp på skravlingen, men nå gidder jeg ikke mer..
Har hatt en superhektisk ettermiddag og kveld.
Var på jobb og fikk inntrykk av at de egentlig ikke vil at jeg skal jobber mer før permisjonen.. Merkelig følelse å ikke være ønsket. Altså er bare nå, ikke at de aldri vil ha meg tilbake..
Så var det fysio, rakk litt shopping først. Det var 70% på hele butikken med barnetøy og mammatøy.. Så ble en ulldress fra joha til baby, en søt kjole til venninna mi som fikk baby i dag og en mammatunika til meg. Alt til under tre hundre!!
Så hente unger, lage middag og plutselig ringte mannen. Toget var innstilt fra Asker og hit og ingen buss/taxi.. Så jeg satte middagen til side, halvferdig, slengte ungene i bilen med et eple hver og en pose med minigulrøtter på deling og kjørte etter mannen. Vel hjemme kl 18.15, laga jeg ferdig middag, spiste og rakk FAUmøte kl 19 (eeler kvart over da, ble forsinka)... Phu!!!
God morgenGod morgen!
Ja, har ikke vært så lett skal jeg innrømme. Men de er hjelpsomme på kk. God mann, sjef, jm og lege. Så det går fintDet må være vsanskelig å forholde seg til...
Åh neiTror det er derfor jeg har fått energi, fordi jeg ikke har sovet stort I nattliggi å venta på vekkerklokka, gubben skulle til tannlegen I drammen, så da måtte vi ha på den
![]()
Åhhh, så herlig daOg hun venninnen jeg tenkte invitere på lunsj i morgen, fødte en bebis i dag tidligLitt emosjonell jeg nå
![]()
Kaster noen over mot degÅh det høres ikke feil ut nei! Ble for lite frokost på meg, så sitter og teller timene til lunsj...
JaÅh neislike netter er kjipe da
![]()
God morgenGod morgen!
God morgen kjære duGod morgen alle sammen ^-^ Håper dere har sovet godt - nå er det snart fredag![]()
Å?Javet heldigvis når neste kommer
![]()
Åh, flere ja? Syk mann her og:/ Hvordan syk er din?Ååh... Syk mann i hus! Og han er syk altså!
Åh uff neiGod morgen kjære du![]()
![]()
Greit på jobb?
Her er jeg syk i dag . Hjemme. Slapper av. Levert guttungen i barnehagen. Funnet frem strikketøyet. Bake senere. Må rydde litt.
Håper du blir bra snart daGod morgen kjære du![]()
![]()
Greit på jobb?
Her er jeg syk i dag . Hjemme. Slapper av. Levert guttungen i barnehagen. Funnet frem strikketøyet. Bake senere. Må rydde litt.
Det kan være litt greitFår gå å finne litt frokost![]()
God morgen foresten
Ha en god dag på jobb totoro
Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de utså nå står de å koser seg før de blir stekt
Venter besøk av ei gravid venninne kl 9å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere
Håper alle får en fin dag![]()
Joda, men ikke noe mer syk enn vanlig hehe. Er 50% sm. vettu.Håper du blir bra snart daviktig å få slappet av da
![]()
Hva du skal bake?God morgen søta![]()
Leverte guttungen til frokost i barnehagen her. Skulle ha skive med "makel" han
Vanlige hveteboller eller?
Jeg har funnet frem strikketøyet.
Skal bake selv senere![]()
Kos deg med besøk![]()