Åååh så koselig daOg hun venninnen jeg tenkte invitere på lunsj i morgen, fødte en bebis i dag tidligLitt emosjonell jeg nå
![]()
Det sjønner jeg godt du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så koselig daOg hun venninnen jeg tenkte invitere på lunsj i morgen, fødte en bebis i dag tidligLitt emosjonell jeg nå
![]()
Skal hun ?Ligger litt bak opprinnelig plan med minst 84/dag - så får heller satse på at det blir litt mer tid for skravling i dag
Det ryktes at RonjaR skal ha en rolig måned - kan bli spennende å se om noen her skravler seg forbi
Sånn, det var denne morgenens post om plassering ^-^
Åh neiÅåh... Syk mann i hus! Og han er syk altså!
Ja, som hun sa - det skulle være roligere men hun skulle ikke være borteSkal hun ?hehe uvant
men rolig for henne er vell det samme som en aktiv for oss
![]()
God morgenGod morgen alle sammen ^-^ Håper dere har sovet godt - nå er det snart fredag![]()
Usj :/ er jo ikke noe morsomt det - for han eller deg..Ååh... Syk mann i hus! Og han er syk altså!
Er vel heller morro å se hva rolig mnd for henne erLigger litt bak opprinnelig plan med minst 84/dag - så får heller satse på at det blir litt mer tid for skravling i dag
Det ryktes at RonjaR skal ha en rolig måned - kan bli spennende å se om noen her skravler seg forbi
Sånn, det var denne morgenens post om plassering ^-^
Hehe ja det blir det jammen daJa, som hun sa - det skulle være roligere men hun skulle ikke være borteblir interessant å følge med på
God morgen ja ^-^God morgen foresten![]()
Ha en god dag på jobb totoro![]()
Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de utså nå står de å koser seg før de blir stekt
![]()
Venter besøk av ei gravid venninne kl 9å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Ikke santGod morgen ja ^-^
Så koselig med gravidbesøk da - og boller hørtes amazing ut![]()
Stakkars degÅåh... Syk mann i hus! Og han er syk altså!
God morgenGod morgen foresten![]()
Ha en god dag på jobb totoro![]()
Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de utså nå står de å koser seg før de blir stekt
![]()
Venter besøk av ei gravid venninne kl 9å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Deilig med energi daGod morgen
Kos deg masse med besøk
Her har vi litt energi, noe vi ikke har hatt på noen uker. Så får utnytte dette![]()
Tror det er derfor jeg har fått energi, fordi jeg ikke har sovet stort I nattDeilig med energi daden har ikke jeg
vill helst sove
![]()