Skravletråd

God morgen alle sammen ^-^ Håper dere har sovet godt - nå er det snart fredag :D

Tenker at det kan være greit å kjøre en oppdatering nå - den er en time gammel, men antar at det ikke er store forskjeller ^-^

Litt mer spredt enn vanlig, men men :)

Vedlegg

• 1441256971380.jpg
    1441256971380.jpg
    58,4 KB · Visninger: 6
  • 1441256981961.jpg
    1441256981961.jpg
    56,1 KB · Visninger: 6
Og for del 2:

Vedlegg

• 1441257004227.jpg
    1441257004227.jpg
    58,5 KB · Visninger: 5
  • 1441257012866.jpg
    1441257012866.jpg
    59,8 KB · Visninger: 4
Ligger litt bak opprinnelig plan med minst 84/dag - så får heller satse på at det blir litt mer tid for skravling i dag

Det ryktes at RonjaR skal ha en rolig måned - kan bli spennende å se om noen her skravler seg forbi :P

Sånn, det var denne morgenens post om plassering ^-^

Ligger litt bak opprinnelig plan med minst 84/dag - så får heller satse på at det blir litt mer tid for skravling i dag

Det ryktes at RonjaR skal ha en rolig måned - kan bli spennende å se om noen her skravler seg forbi :P

Skal hun ? :p hehe uvant :p men rolig for henne er vell det samme som en aktiv for oss :o

God morgen foresten :)

Ha en god dag på jobb totoro :D

Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de ut :) så nå står de å koser seg før de blir stekt :p

Venter besøk av ei gravid venninne kl 9 :p å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere :)

Håper alle får en fin dag :)

Er vel heller morro å se hva rolig mnd for henne er:p

Her er unger levert, jeg har handlet å jeg Jar fått satt en bolle deig å baket de ut :) så nå står de å koser seg før de blir stekt :p

Venter besøk av ei gravid venninne kl 9 :p å siden vi begge er matvrak så er det greit å ha noe å servere :)

God morgen ja ^-^

Så koselig med gravidbesøk da - og boller hørtes amazing ut :D

God morgen:)

Kos deg masse med besøk:)

Her har vi litt energi, noe vi ikke har hatt på noen uker. Så får utnytte dette :)

Back
Topp