Vikgste er jo uansett måla og ikke plassen
Ikke vinne en stelleveske på å engasjere du da?
hehe hadde vært kult det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vikgste er jo uansett måla og ikke plassen
Ikke vinne en stelleveske på å engasjere du da?
Bryr meg ikke om plassen på den måtenså lenge jeg klarer målet
![]()
![]()
Hva lånte du?Ja dahan kjørte han for han skulle på fyllinga å. Var så jeg skulle slippe å gå så langt I regnet, at jeg ville at han skulle kjøre meg
![]()
Strikk til NøstebarnHva lånte du?![]()
Joda. Lage ulike tråder og skravle bare dethehe hadde vært kult detMen vet ikke helt om jeg har så mye å engasjere med
![]()
Ok! Jeg har lett og lett etter heklebøker/magasiner men det er visst ikke like enkelt å finne som strikkehefterStrikk til Nøstebarnville se om det var noen mønster der jeg ville ta kopi av
Men hadde glemt at den var på ny-norsk![]()
Strikk til Nøstebarnville se om det var noen mønster der jeg ville ta kopi av
Men hadde glemt at den var på ny-norsk![]()
Skal dere ha noe spesielt på?sikler når jeg tenker på det...hihi![]()
Jeg klarte det jo så da klarer du oghihi![]()
Ja virkelig :/ ikke noe gøy å ha det nå..Nei syns det var litt rart. Hun kom hit på lørdag og når hun sa hun var dårlig på fredag. Men da tenkte jeg iallfall ikke hun var dårlig lenger etter det. Håper vi begge slipper det ja.
Adam dere har?Fikk matkassen.. og de leverte feil haha.. seriøst.. fikk for 3 dager i stedet for 5 og trekket på kontoen for i morgen er for 5 dagers kasse så da må jeg ringe igjen. Er det mulig å surre SÅ mye![]()
Åååh neiVondt i hodet og halsen![]()
Pepperoni og biffSkal dere ha noe spesielt på?![]()
Å min ny-norsk er ja........hehe jepp det er den![]()
Jeg hadde blitt sprø av å ha det slikFikk matkassen.. og de leverte feil haha.. seriøst.. fikk for 3 dager i stedet for 5 og trekket på kontoen for i morgen er for 5 dagers kasse så da må jeg ringe igjen. Er det mulig å surre SÅ mye![]()
Åååh herligPepperoni og biff![]()
Jeg søkte bare inne på sandefjord bibliotek sine sider, skrev bare hekling og fikk opp 46 resultaterOk! Jeg har lett og lett etter heklebøker/magasiner men det er visst ikke like enkelt å finne som strikkehefter![]()