Ja det var skikkelig kjiptå nei så kjedelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var skikkelig kjiptå nei så kjedelig![]()
Håper det for seg nå daÆsj det regner ennå, skal snart ut..
Godt du har blitt mett og smerte friSpist 4 skiverhaha men de var små da
endelig mett
å smerte fri
![]()
Ble stapp mettGodt du har blitt mett og smerte fri![]()
Det syns jeg han kanLurer på om jeg skal høre med gubben om han gidder kjøre meg på biblioteket![]()
Ja han har eti 6 boller og en mutasjonDet syns jeg han kandu har jo baket masse gode boller til han
![]()
Hahaha mutasjonJa han har eti 6 boller og en mutasjon)
Åååh så snillt daVar innom jobben I går, å blir stående å prate med han ene, så spør han om jeg vil ha det han har på loftet etter jentungensier selvfølgelig ja
![]()
ho blir 3 I februar. Han viste ikke hva som var der men jeg kunne få alt, så fikk jeg bare sortere gjennom og gi bort det jeg ikke ville ha. For han kom ikke te å trenge det
![]()
Så da skal jeg hente det til tirsdagen etter første time på sykehusetgleder meg til å de hva det er. Kanskje jeg slipper å kjøpe mer
![]()
Ja det er det det erÅååh så snillt daå ikke minst spennende
![]()
er gøy å få ting
![]()
![]()
Ja så absoluttJa det er det det ergøy å få ting og spennende å se hva
![]()
Du er jammen effektiv duHandlet for uka og fikk alt inn i regnet.. Skal skrelle litt gulrøtter og ordne litt til på kjøkkenet før jeg henter kidsa. Største skal prøve seg på teater i kveld, så middagen og leksene må gå raskt unna...
Seibiff, poteter, gulrøtter og brokkoli.Du er jammen effektiv du
Hva blir det til middag da?![]()
Jeg syntes detSeibiff, poteter, gulrøtter og brokkoli.
Ikke så veldig effektiv egentlig, kunne sikket gjort mer.. Men både kroppen og vilja er vond i dag![]()
Sånn var hele forrige uke for meg... Ingenting i løpet av hele uka! Men nå må jeg prøve å bli litt mer aktiv...Jeg syntes dethar ikke gjort noe hjemme i dag
Seibiff er sinnsykt godt![]()
Tror vi alle har slike ukerSånn var hele forrige uke for meg... Ingenting i løpet av hele uka! Men nå må jeg prøve å bli litt mer aktiv...
Men det er litt deilig åSånn var hele forrige uke for meg... Ingenting i løpet av hele uka! Men nå må jeg prøve å bli litt mer aktiv...
Takk for det, var en grei dag. Møte hele dagen. Fikk deilig lunsjJo morgen
God tur på jobb![]()