Håper det er noe skikkelig godt som ikke tar så lang tid daVel, må vel lages til noe. Mannen kommer hjem ca samtidig som meg I dag og er forhåpentligvis like sulten - så blir nok ikke så lenge til. Lurer på hva vi skal ha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er noe skikkelig godt som ikke tar så lang tid daVel, må vel lages til noe. Mannen kommer hjem ca samtidig som meg I dag og er forhåpentligvis like sulten - så blir nok ikke så lenge til. Lurer på hva vi skal ha..
Er det jeg håper på jeg og!Håper det er noe skikkelig godt som ikke tar så lang tid da![]()
Takk for detJeg er sikker på at du klarer det jeg![]()
Ka serieGud som jeg gleder meg til å ta en dusj, hoppe i pysjen å slenge meg i sofaen med en serie i kveld![]()
HeheheEr det jeg håper på jeg og!![]()
Hvis han ser for seg noe som tar tid, så blir det raiding av kjøleskapet først![]()
The fostersKa serie?
Satse på detHåper de blir ennå søtere etterhvert![]()
Mett du og nåNam! Sulten jeg!
Ajajaj! hadde nok jeg også blitt (som litenHehe minsta er sur på post damenhaha hun kom nemlig med bare reklame.. 2 ganger i dag
krise
Ja! De er jo fantastiske
Liker egentlig den australske versjonen best (og lider nok av typisk "alt var så mye bedre I Australia" syndrom) - men ser på innimellom
Ja, reklamene legger opp til at det kan bli mye absurde stunder ^-^Mhm, kommer til å le meg ut av sofaen i kveld![]()
Ja fytti kattaJa, reklamene legger opp til at det kan bli mye absurde stunder ^-^
Samtidig.. det er jo ille nok alene, så kan tenkte meg at det er ekstra kleint når det i tillegg står kamera/masse ukjente som skal ha med seg alt som blir sagt![]()
Hehe ^-^ ekstra komisk daJa fytti katta![]()
Jeg vurderte melde på min søster som bonde enganghahaha
Hentet unger p fått strevet oss gjennom lekser![]()
Ikke lett med en som er drit lei før han begynntemen det gikk å vi er vell i mål å fornøyde begge to
nå er pizzaen til dem i ovnen
jeg orker ikke tanken på mat
![]()
Så de fikk velge. Ikke helt fornøyde eldste mann da han ville ha en hun ikke liker :/ men siden hun ville ha en begge spiser så var jo valget enkelt![]()
Han får heller velge i morgenda skal hun i selskap så da får han bestemme litt
![]()
Nå ser vi tv![]()
![]()
Men fant ut det var en dårlig ide, vaffal når hun fikk typeHehe ^-^ ekstra komisk da![]()
På vei hjem fra jobb og er så sulten! Hjelper ikke når de ved siden av sitter med hver sin yoghurt og boller til dessert... matvrak![]()