Skravletråd

Det er et norsk program der kjente norske personer får hjelp til å søke tilbake i slektshistorien sin. Faktisk ganske fint program :)

Hihi, hvilket spill i så fall?
Åååh ja det var det :D har hørt om det men aldri sett det selv :) skulle ha gjort det men sitter å passer på maten :)

Millionær i såfall :) men får se :) frister mest å ligge med hodet i fanget til sambo å se film <3

Åååh ja det var det :D har hørt om det men aldri sett det selv :) skulle ha gjort det men sitter å passer på maten :)

Millionær i såfall :) men får se :) frister mest å ligge med hodet i fanget til sambo å se film <3

Jaaa det er så koselig :D :D Bare at jeg veldig ofte sovner hehe :P

Vi har ikke gira opp :p tror de fleste av oss har hatt litt å gjøre de siste dagene:p

Hvordan går det med deg?
Her går det bare bra :)

Gleder meg til en rolig kveld nå etter veldig skravle syke små å for lite søvn :p dessuten er jeg sulten :o :p

Hos deg da? :)
Bare bra her, stappa på taco og unger i seng :) Du da?
Høres bra ut:) her er jeg også stappa på middag, og for første gang på en uke eller noe så SMAKTE det faktisk noe:D hehe. Forkjølelsen begynner å bli noe bedre men henger skikkelig i.
Håpa jeg og mannen fikk en koselig kveld men så bestemte han seg for å ut å jobbe:P jaja, ståpåvilje iallfall.
Var i babyshower til svigerinna mi i går, veldig koselig:)
Så kvelden = meg+sofa+skal vi danse+noe godt i skåla:D

Har nesten ikke hatt kynnere frem til nå, men i dag har det vært vanvittig mye:o enda jeg har tatt det med ro i dag. Flere som har mye kynnere?

Syns det var så rart at jeg plutselig fikk så masse i dag. Sa det til mannen, og han bare: nei nå må ikke du begynne med det der igjen da:o hehe. Jeg tenkte ikke over det, men jeg hadde jo veldig mye vonde kynnere uka før jeg fødte sist:P
Oj :o får håper det ikke er det denne gangen da :)

Jeg har aldri hatt det men skulle vist ikke få slippe unna denne gang :p

Back
Topp