Det måtte vi kjøpe 1 uka :/ men ja det er greit hva som er gjort
Ble han fornøyd med skoene?![]()
![]()
Ja vi skulle egentlig hatt det for en stund siden, bare vært litt trege
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det måtte vi kjøpe 1 uka :/ men ja det er greit hva som er gjort
Ble han fornøyd med skoene?![]()
![]()
Åååh ja det var detDet er et norsk program der kjente norske personer får hjelp til å søke tilbake i slektshistorien sin. Faktisk ganske fint program![]()
Hihi, hvilket spill i så fall?
Hehe set var jeg å med førsteJa vi skulle egentlig hatt det for en stund siden, bare vært litt tregeHan likte de godt ja
![]()
Ser på filmSer på "Hvem tror du at du er"Hva skal dere se i dag?
Åååh ja det var dethar hørt om det men aldri sett det selv
skulle ha gjort det men sitter å passer på maten
Millionær i såfallmen får se
frister mest å ligge med hodet i fanget til sambo å se film <3
Vi har ikke gira opptror de fleste av oss har hatt litt å gjøre de siste dagene
Hvordan går det med deg?
Her går det bare bra![]()
Gleder meg til en rolig kveld nå etter veldig skravle syke små å for lite søvndessuten er jeg sulten
![]()
![]()
Hos deg da?![]()
Høres bra utBare bra her, stappa på taco og unger i sengDu da?
Hehehe kjenner til det men i dag fristet det sånn at jeg får heller bare sovneJaaa det er så koselig![]()
Bare at jeg veldig ofte sovner hehe
![]()
Jepp :/ men har hatt de lenge :/ kjedelige greierHar nesten ikke hatt kynnere frem til nå, men i dag har det vært vanvittig myeenda jeg har tatt det med ro i dag. Flere som har mye kynnere?
Har nesten ikke hatt kynnere frem til nå, men i dag har det vært vanvittig myeenda jeg har tatt det med ro i dag. Flere som har mye kynnere?
Hehehe kjenner til det men i dag fristet det sånn at jeg får heller bare sovne![]()
Syns det var så rart at jeg plutselig fikk så masse i dag. Sa det til mannen, og han bare: nei nå må ikke du begynne med det der igjen daJepp :/ men har hatt de lenge :/ kjedelige greier![]()
Aah. Hjelper det om du tar det med ro da? Jeg som sa til jordmor på tirsdag at "nei jeg har nesten ikke kynnere jeg"Jepp hver kveld og har hatt det i lang tid!![]()
Men jammen deiligJada, er det så farlig![]()
OjSyns det var så rart at jeg plutselig fikk så masse i dag. Sa det til mannen, og han bare: nei nå må ikke du begynne med det der igjen dahehe. Jeg tenkte ikke over det, men jeg hadde jo veldig mye vonde kynnere uka før jeg fødte sist
![]()
Åååh de så godt utVis vedlegget 133195
Plukka blåbær fra buskene jeg planta i hagen i vårfikk en stor og god bolle, og mer igjen på buskene
mmmmhh
Aah. Hjelper det om du tar det med ro da? Jeg som sa til jordmor på tirsdag at "nei jeg har nesten ikke kynnere jeg"hehe.
Vis vedlegget 133195
Plukka blåbær fra buskene jeg planta i hagen i vårfikk en stor og god bolle, og mer igjen på buskene
mmmmhh