Skravletråd

Har gitt deg en link I tilbuds tråden på den eneste jeg fant til 50%

Tusen takk! Men tror den blir veldig lang :) Kanskje easygrow ono svart og lilla, den syns jeg var lekker! Men koster jo litt selv med rabatt :o

Tusen takk! Men tror den blir veldig lang :) Kanskje easygrow ono svart og lilla, den syns jeg var lekker! Men koster jo litt selv med rabatt :o
Ja den var lekker:) har selv easygrow nature gray:) gleder meg til å bruke den. Kjøpte den I mai/juni, til 1300 kr har ikke sett den så billig igjenn.
Men tenker at alt er bedre enn full pris:) :)

Ja den var lekker:) har selv easygrow nature gray:) gleder meg til å bruke den. Kjøpte den I mai/juni, til 1300 kr har ikke sett den så billig igjenn.
Men tenker at alt er bedre enn full pris:) :)

Det er helt sant! Fant en lite brukt på finn (easygrow hood) til 800, men vet ikke helt om jeg vil kjøpe det brukt, vi skal jo bruke den til to barn også. hmmm ikke helt sikker jeg, er bare at det har vært litt mye i det siste så har ikke så masse penger til overs :)

Ser på "Hvem tror du at du er" :) Hva skal dere se i dag?

I dag kjøpte vi innesko/gymsko til storebror :) Veldig greit å få gjort! Møtte en gutt fra klassen hans også i butikken så det syns han var stas :)

Hva det er for noe?

Tror det blir en film eller to her i kveld etter at hi har spist :) vis vi ikke setter oss å spiller ett spill heller da :) får se :) :p
Lyst til begge deler :p

Det er et norsk program der kjente norske personer får hjelp til å søke tilbake i slektshistorien sin. Faktisk ganske fint program :)

Hihi, hvilket spill i så fall?

Back
Topp