Skravletråd

God morgen:) ja fra 2345 til 0415! Så måtte jeg på do, det var for varmt på soverommet og jeg hadde halsbrann.. Så det var den nattesøvnen! Så nå har jeg laget frokost til mannen som har jobbhelg, kjørt han på jobb, (ble noen øl på han og naboene i går kveld når de jobbet ute så vi fant ut at det var tryggest.... Og gjett hvem som sto etter veien med alkotest?!?), luftet hunden og satt på en maskin med klær... Vurderer å prøve å sove litt nå faktisk!

God morgen:) ja fra 2345 til 0415! Så måtte jeg på do, det var for varmt på soverommet og jeg hadde halsbrann.. Så det var den nattesøvnen! Så nå har jeg laget frokost til mannen som har jobbhelg, kjørt han på jobb, (ble noen øl på han og naboene i går kveld når de jobbet ute så vi fant ut at det var tryggest.... Og gjett hvem som sto etter veien med alkotest?!?), luftet hunden og satt på en maskin med klær... Vurderer å prøve å sove litt nå faktisk!
Uff da :( ikke noe kjekt når det er sånn :(

Håper du får sove litt nå da for det har du fortjent :)

Joda sovet ganske godt jeg :) Lillegutt var oppe 5 da. Vi må handle mat og kjøpe innesko til storebror, ellers ikke så mange planer :)

Liker at det er sol i dag og ^-^ får se om det ikke blir liten tur ut etter hvert

Da gikk turen til andebu:) og "festivalen" Heila Hime:)) nå er det traktor pulling som er attraksjonen:)

Sy i knapper er virkelig noe av det kjedeligste jeg vet! Hadde heller sydd fast 50 tråder enn de 8 knappene her. Jaja, endelig fått sydd fast 4 så da er det bare 4 igjen til i kveld eller.. ehm.. en annen dag..

Back
Topp