Ja det er godt detIkke opplevd voksesmerter, men enig med at det hjelper på det meste å ligge med beina høyt en stund ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er godt detIkke opplevd voksesmerter, men enig med at det hjelper på det meste å ligge med beina høyt en stund ^-^
Hehe så søt den varVis vedlegget 132723
Pysj bukse på![]()
Elsker å ha det på på kveldenmen kjente at denne ikke har vert på på en stund
![]()
Litt stram i livethehe
Jeg hoppet ut av joggis å over i denneHehe så søt den varher har joggebuksa vært på i hele dag
tror ikke jeg eier en eneste pysjbukse
![]()
Klarer ikke gå med stramme bukser for tiden, så går bare i løse bukserJeg hoppet ut av joggis å over i denneelsker nattaser
men har bare to :/ foreløpig
![]()
Denne er fra sparkjøpsyntes sen er kjempe søt
![]()
Samme herKlarer ikke gå med stramme bukser for tiden, så går bare i løse bukserpysjbukser er deilig ja
![]()
Mega kul bukseVis vedlegget 132723
Pysj bukse på![]()
Elsker å ha det på på kveldenmen kjente at denne ikke har vert på på en stund
![]()
Litt stram i livethehe
TakkMega kul bukse![]()
![]()
Ikke stort...zombie i sofaen her...Hva gjør dere i kveld da?
Her ble det tv kveldHva gjør dere i kveld da?
Er det bra? Aldri sett det selvDa var første sesong av downton abby sett) ser ratt en sesong I morra å
![]()
Åååh hahaha det der er kjiptÅh, har en radioreklame som har brent seg fast i hjernen.. Irriterende! En strofe som bare går igjen og igjen i hodet hele tida! Hjelp!![]()
Jeg synes den var braEr det bra? Aldri sett det selv![]()
Min fikk ikke bestemme i dagGubben har tv kveldsom vanlig. Kommer til å ta kvelden tidelig jeg, trøtt nå
![]()
Ja, det er dritirriterende, for å si det rett ut; satt på foreldremøte i stad, og hørte den forb**** strofa nesten hele tida inni hodet!Åååh hahaha det der er kjipt![]()