NeiUhh typisk! Når jeg straks skal ut DA begynner det å regne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiUhh typisk! Når jeg straks skal ut DA begynner det å regne![]()
Seff. Legger ut så fort jeg kan. Sitter nede med guttungen nå som hviler enda...og tlf er oppe...Får vi se?![]()
WeeeKaken ble ikke så gale og er klar for henting![]()
YesWeee![]()
så bra
![]()
får vi se?
![]()
Skal klare p holde utYesSoon når jeg kommer opp til tlf min og guttungen våkner
![]()
Hahaha hva du har kjøptI dag har jeg brukt for mye penger:O![]()
Åååh så braWeeee! Fikk akkurat bekreftet at bilsete + base er på veiså slipper å lure på om det vil komme før eller etter kidden lenger ^-^
hehe jaSkal klare p holde ut![]()
Så braaaaaWeeee! Fikk akkurat bekreftet at bilsete + base er på veiså slipper å lure på om det vil komme før eller etter kidden lenger ^-^
Hahaha hva du har kjøpt?
Hehehe jaja kjekke ting du har kjøpt da hvertfall1 Bergans jakke til meg selv, 3 kakeformer . cup cakes former, 3 slikepotter...sokker til guttungen + et par til med gummistøvler og blitt for mye på ebay i dag i tillegg![]()
Går fort når man først begynner ja ^-^ men høres stilig ut dette1 Bergans jakke til meg selv, 3 kakeformer . cup cakes former, 3 slikepotter...sokker til guttungen + et par til med gummistøvler og blitt for mye på ebay i dag i tillegg![]()
Hehehe jaja kjekke ting du har kjøpt da hvertfall![]()
![]()
Men det er da aldri feil med en jakkeTrengte alt bortsett fra jakken som var det dyreste:O
Mhm gikk litt unna hehe...men fornøyd da...bare håpe mannen ikke blir grineteGår fort når man først begynner ja ^-^ men høres stilig ut dette![]()
Men det er da aldri feil med en jakke![]()