IngentingHvor mye vann til geleen? så kjempegodt ut![]()
Det blir veske av bærene å syltetøyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IngentingHvor mye vann til geleen? så kjempegodt ut![]()
Det er noe drit jaBegynt å fylle ut søknad om foreldrepenger. Det er noe drit å gjøre![]()
Er *veldig* greit når det er ferdig ja - så er det bare å vente på, se hvor lang tid NAV bruker på å behandle. Er egentlig mest nysgjerrig på det... men så godt når man blir ferdig med det og får sendt det av gårde![]()
Det er noe drit ja![]()
Er *veldig* greit når det er ferdig ja - så er det bare å vente på, se hvor lang tid NAV bruker på å behandle. Er egentlig mest nysgjerrig på det![]()
Oj! Har pleid å gjøre det (ta kopier av alt) - men denne gangen gikk det litt fort og sendte bare det jeg hadde :/ får bare krysse fingrene og satse på at det ikke blir noe tull da.Hehe ja det er alltid spennendelagrer i alle fall på dataen og tar kopi av vedlegg, NAV har jo en tendens til å rote bort søknader også
![]()
Oj! Har pleid å gjøre det (ta kopier av alt) - men denne gangen gikk det litt fort og sendte bare det jeg hadde :/ får bare krysse fingrene og satse på at det ikke blir noe tull da.
Ja vil nok tro at det hjelper - med mindre de forsvinner før de rekker å scanne da.. Men ingen grunn til pessimisme ^-^Ja håper det! Tror det har blitt mye bedre etter de begynte å scanne all post når den kommer![]()
Trøtt i trynet i dagble heldigvis ikke altfor sent i natt, jeg var vel i seng litt over ett tror jeg. Var klar for senga mye før, bare følte jeg måtte holde ut en stund for mannen
var koselig, men litt kjedelig om det er lov å si. Edru, vondt både her og der, vonde stoler for rygg, og sause forkjøla og omtrent ikke stemme
Kunne nesten bare glemme å prate med folk, for det var ingen som hørte meg over musikken. Hehe ikke fullt så ille, men det er så slitsomt å prate når stemmen er borte
morsommere om en får være ordentlig med på festen selv
det får bli om en god stund
![]()
Så greit daJepp! Men ser ut som det skal gå rimelig greit siden jeg hadde foreldrepenger nå også er det ikke like mye å fylle ut![]()
Hahaha jaEneste kjedelige med søndager er at det ikke kommer post![]()