Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sovnet han sikkert fort daVi måtte handle i dag så tok ukeshandlingen etter vi hadde vært i bursdagenHadde ikke mye lyst, men måtte jo nesten handle
Så ble litt seint og lillegutt var ikke i seng før ti på 8 stakar. bra trøtt ja
men hatt en veldig fin dag og begge koste seg veldig i bursdag
eldste elsker taco så han var jo helt i himmelen og orket ikke kake etterpå hehe og lillegutt gikk rundt med dukkevogna til bursdagsbarnet og var sååå fornøyd hihi
Ja! Både han og lillegutt har brukt denSnuppa skal nok få bruke den hun også
![]()
Det ser veldig gøy ut daBestilte to av disse i dag som julegaverVar veldig usikker på størrelse.. Tok den minste jeg, hmm.. Tenkte den var litt mer håndterbar kanskje.. Får se når jeg får de, tror den minste blir ca vanlig a4 ark
![]()
![]()
Da sovnet han sikkert fort da
Så godt at alle koset seg![]()
Så braVeldig grei å legge jahehe
![]()
Det ser veldig gøy ut da![]()
Dagens totalt unødvendige info:
Trusen min strammer så jeg hopper over i nattasen å lar trusa reise sin egen sjø![]()
Har stukket av med noen av de løser bokserne til mannen og kosebukse ^-^Dagens totalt unødvendige info:
Trusen min strammer så jeg hopper over i nattasen å lar trusa reise sin egen sjø![]()
Havnet i senga mens sambo gikk ut for å skru litt på en tilhengerholder søren på å sovne
![]()
Hehe nei det forstår ikke jeg hellerJa syns det selv om jeg ikke helt skjønner hvordan det funker for man skal bare fylle vann i pennen, så tegner man og etter 5 min forsvinner tegningen og man kan tegne på nytt![]()
Ja ikke santHaha kjekt å vite![]()
![]()
Det hørtes ikke feil utHar stukket av med noen av de løser bokserne til mannen og kosebukse ^-^
Hehe jaJaja klokka er over 9 så snart sovetid nå![]()
Hehe nei det forstår ikke jeg heller![]()
Hehe jamen lovte vi skulle se film å lovet egentlig å finne en til oss mens han var ute
hehe men ikke kommet så langt
![]()