Hehe det er ikke alltid like lett neigjort det selv.. Eller omvendt .. Jeg trodde det var en jeg pleide å dobble. Men jeg tok feil oppskrift
det var kake over alt
![]()
haha uff! Nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er ikke alltid like lett neigjort det selv.. Eller omvendt .. Jeg trodde det var en jeg pleide å dobble. Men jeg tok feil oppskrift
det var kake over alt
![]()
Dukker? Kjole? Duplo? Uteleker? Tegne bøker?Hva kjøper jeg til ei jente som blir 3 da? Må visst ut å handle i dag jegIkke noe på nett for bursdagen er i morgen
![]()
Ikke sant![]()
Kjekt å endelig være i gangnå bare då sambo til å begynne å skru etter denne episoden
![]()
Hehehe nå være rart for pus å kjenneHan fungerer fint som reservealarm - de gangene han vil utandre ganger bare legger han seg på magenytt og koser
lurer litt på hvorfor den beveger på seg, men flytter seg ikke
![]()
Dukker? Kjole? Duplo? Uteleker? Tegne bøker?
Perler?
JaJaaaLurer på hvilke kaker vi får
![]()
![]()
![]()
Det var ikke helt det jeg sa derhaha uff! Nei![]()
Det var ikke helt det jeg sa derhahaha
Ja den må oppSkal kommoden opp?Jeg har fyllt tre skuffer nå med klærne hennes
Det er en skuff til i den, men den er egentlig i bruk til noe annet. Har innsett at jeg må flytte det for vi har mer klær nede som jeg ikke har vasket ennå
og i tillegg til det i kommoden har vi skap på rommet dems der jeg har hengt opp alt av dresser, ullgensere, kjoler, skjørt og sånne ting så det er bare bodyer, strømpebukser, sokker, bukser og sånt i kommoden
litt klær ja.. hehe..
Leker er alltid brahmmm ja! Det er jo egentlig mye jeg kan kjøpekanskje noe leker for jeg vet ikke størrelse på klær
![]()
Den evige runddansenNed å hente vasken tror jeg og få på en ny![]()
Hehehehehe nei det kan jeg tenke meg![]()
Ja den må opp![]()
For nå må den fylles![]()
ser ut som om vi å har en god del
men mangler strømpebukser da
![]()
Heheå så alene mor p holdt på på kvelden. Hadde heldigvis akkurat nok ingredienser til å lage en til
![]()
He he, har gjort det å jeg å. Plutselig mye mer kake enn planlagtHehe det er ikke alltid like lett neigjort det selv.. Eller omvendt .. Jeg trodde det var en jeg pleide å dobble. Men jeg tok feil oppskrift
det var kake over alt
![]()
Ikke sant så vi må få tak i flere av destrømpebukser er kjekt, sitter så godt på![]()
JaDet var braVar det til bursdag?