Skravletråd

Ser ut for at jeg må bake enda en sjokoladekake, for denne ble veldig flat:p baker den så skjeldent at jeg aldri husker hvor stor langpanne den passer I. Å tok den som står I stekeovnen I dag og det skulle jeg ikke ha gjort:) men da får vi bare bake en til å sette de oppå hverandre:))

Sånn der var unger avlevert å jeg har fått handlet inn en god del mat :o

Må han litt i morgen å ..

Så har jeg fått brettet klærne fra i går.
Gravet frem de minste str med baby klær. Eller hvertfall fra noen av posene :o å fått satt på en stappfull maskin med baby tepper og dyne trekk :o tror neppe vi trenger mere av det :p haha har jo tatt vare på alle de :o så det var jammen en del ;)

Nå er det frokost nummer 2 å norske talenter :D :D

Ser ut for at jeg må bake enda en sjokoladekake, for denne ble veldig flat:p baker den så skjeldent at jeg aldri husker hvor stor langpanne den passer I. Å tok den som står I stekeovnen I dag og det skulle jeg ikke ha gjort:) men da får vi bare bake en til å sette de oppå hverandre:))

hehe fort gjort :D da kan du ta smørkrem mellom lagene, mmmmmmm :) :)

Sånn der var unger avlevert å jeg har fått handlet inn en god del mat :eek:

Må han litt i morgen å ..

Så har jeg fått brettet klærne fra i går.
Gravet frem de minste str med baby klær. Eller hvertfall fra noen av posene :eek: å fått satt på en stappfull maskin med baby tepper og dyne trekk :eek: tror neppe vi trenger mere av det :p haha har jo tatt vare på alle de :eek: så det var jammen en del ;)

Nå er det frokost nummer 2 å norske talenter :D :D

Høres fint ut da :D

Hva kjøper jeg til ei jente som blir 3 da? Må visst ut å handle i dag jeg :o Ikke noe på nett for bursdagen er i morgen :o

hehe fort gjort :D da kan du ta smørkrem mellom lagene, mmmmmmm :) :)
Var det som var tanken:p eller så lurer jeg på å bare dele kaka på midten å sette de oppå hverandre så jeg slipper å bake en til:p men det kommer ann på hvordan krydderkaka blir;)

Hehe det er ikke alltid like lett nei :) gjort det selv.. Eller omvendt .. Jeg trodde det var en jeg pleide å dobble. Men jeg tok feil oppskrift :o det var kake over alt :o

Back
Topp