Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei det er utvistHaha, ja det var dere virkelig
Var en del å lese seg igjennom når jeg sto opp
Og du har så vidt kuppet 2re plassen- for hvor lenge?
Det kan dere begge ^-^Hehe nei det er utvistSynnøve Jan jammen skravle når hun først er i gang
![]()
![]()
Søvn avler søvn sa alltid min morHaha - ser den! Her var det katten som sørget for at jeg kom meg opp, da jeg tydeligvis hadde skrudd av alarmen og sov videre![]()
Sov en del på sofaen i går, ville trodd jeg var mer uthvilt da?..
Hahahaha jaJaskulle tru vi hadde drekki
)
Ser ut for at jeg må bake enda en sjokoladekake, for denne ble veldig flatbaker den så skjeldent at jeg aldri husker hvor stor langpanne den passer I. Å tok den som står I stekeovnen I dag og det skulle jeg ikke ha gjort
men da får vi bare bake en til å sette de oppå hverandre
)
Hehe det er ikke tull en gangFarlig å komme innom denne tråden I pauser - alltid snakk om kaker ^-^ blir jo sulten av mindre
Sånn der var unger avlevert å jeg har fått handlet inn en god del mat
Må han litt i morgen å ..
Så har jeg fått brettet klærne fra i går.
Gravet frem de minste str med baby klær. Eller hvertfall fra noen av poseneå fått satt på en stappfull maskin med baby tepper og dyne trekk
tror neppe vi trenger mere av det
haha har jo tatt vare på alle de
så det var jammen en del
Nå er det frokost nummer 2 å norske talenter![]()
![]()
Var det som var tankenhehe fort gjortda kan du ta smørkrem mellom lagene, mmmmmmm
![]()
![]()
Han fungerer fint som reservealarm - de gangene han vil utSøvn avler søvn sa alltid min mor![]()
Hehe flink puse da![]()
Flinka daDa var sjokoladekaka I ovnen straks ferdig. Å så er det inn med krydderkakausikker på hvordan den blir
tror jeg har hatt oppi litt mye krydder
men da får vi bare bake en til
![]()
Åååh da blir det kakeoi kom på at vi skal i 3-årsdag i morgen, da vil jeg igrunn tro jeg får nok kake![]()
Hehe det er ikke alltid like lett neiSer ut for at jeg må bake enda en sjokoladekake, for denne ble veldig flatbaker den så skjeldent at jeg aldri husker hvor stor langpanne den passer I. Å tok den som står I stekeovnen I dag og det skulle jeg ikke ha gjort
men da får vi bare bake en til å sette de oppå hverandre
)
Haha ja vi kan kansje detDet kan dere begge ^-^
Ikke santHøres fint ut da![]()