Tusen takk<3God bedring til han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk<3God bedring til han![]()
Hehe ja så absoluttHjelper jo definitivt på at det er mange skravledamer her på terminforumet da![]()
Gøy da. Hvor gammel var dujeg og![]()
Hehehe så nå er han veldig opptatt?Gubben har oppdaget hvordan gjøre det video på YouTube![]()
He heJa det er det <3
Hehe enda forelsket ned sommerfugler å det hele etter 1,5 år![]()
![]()
Det er godt det:Ojeg spiste en kinder maxi![]()
Cooolhaha jeg var også 12 år![]()
Jeg sjønner veldig godt hva du mener. Uff . Ikke lett når det er sånnJa, det er verdt det! Har faktisk vært så ille her at vi har vurdert å flytte pga det. Men blir ikke på noen år. Flytter vi nå kommer vi aldri til å få råd å spare opp nok til å kunne kjøpe hus. Så får bare leve med det. Ikke lyst at disse to guttene skal bo vegg i vegg når dem er 15 år, om du skjønner hva jeg mener... Det tror jeg ikke kommer til å bli så bra..
Ja, han fant film med at de reiv en gammel låve med ett eller annet de hadde festa på gravemaskinen, veldig morro etter hans meningHehehe så nå er han veldig opptatt?hehe
For synes virkelig du hører medHjelper jo definitivt på at det er mange skravledamer her på terminforumet da![]()
Å det er det viktigsteHe he![]()
godt det
Kan ikke si det samme hermen vil ikke noen annen heller da
liker han jeg har jeg
![]()
Jeg aner virkelig ikkeHvordan er det med oppdatering?
Begynner å kjenne det bra jeg og. Legge deg?Trøtt jeg![]()
Hahaha det hadde nok min å syntesJa, han fant film med at de reiv en gammel låve med ett eller annet de hadde festa på gravemaskinen, veldig morro etter hans mening![]()
![]()
HahahahahaÅ der fant han en video som het hvordan lage barn![]()
Hæ? Jeg???For synes virkelig du hører med![]()
![]()
Haha, hvem da??Å der fant han en video som het hvordan lage barn![]()