Skravletråd

Ikke sant!! Dem mener vi ikke forstår deres situasjon. Sannheten er at jeg forstår veldig godt, for jeg og har en sønn som både er veldig aktiv og har en noe lav impulskontroll. Men vi jobber steinhardt vi! Og det har gitt resultater. Ikke der og da, men etter lang tid så gir det resultater. Men noen foreldre bare gidder ikke og skylder på ting og unnskylder...:( Veldig trist å se på. Ikke meningen å være bedreviter eller noe sånt, for jeg forstår sp innmari godt selv hvor tøft det kan være å være forelder i blant. Men det er nå den jobben vi har da! Det er vi som har satt dem til verden, liksom!
Syntes ikke du er en bedreviter for at du sier det. Man ser tydelig båt foreldrene ikke gidder å gjøre noe å når foreldre virkelig jobber for barna sine.
Det er hardt å det er en kamp men det er som du sier så evig verdt det

Jeg kommer å til å selge mine så er ikke det at jeg ikke fostår :)
Men jeg vill Ha nytt :) å jeg kommer heller aldri til å selge vis det har sjedd noe med setet mens jeg har det :) der er jeg desverre redd ikke alle er like ærlige :(
Åååh det er så koselig da :D med innebygd seng :D
Skjer det noe med setet selger jeg det selvfølgelig ikke det sier seg selv for meg da:p
Nei alle er ikke like ærlige desverre.

Syntes ikke du er en bedreviter for at du sier det. Man ser tydelig båt foreldrene ikke gidder å gjøre noe å når foreldre virkelig jobber for barna sine.
Det er hardt å det er en kamp men det er som du sier så evig verdt det
Ja, det er verdt det! Har faktisk vært så ille her at vi har vurdert å flytte pga det. Men blir ikke på noen år. Flytter vi nå kommer vi aldri til å få råd å spare opp nok til å kunne kjøpe hus. Så får bare leve med det. Ikke lyst at disse to guttene skal bo vegg i vegg når dem er 15 år, om du skjønner hva jeg mener... Det tror jeg ikke kommer til å bli så bra..

Back
Topp