Nei, men har alder for dem noen gang vært til hinderneida...er 28årMen min mann er ikke like ung
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men har alder for dem noen gang vært til hinderneida...er 28årMen min mann er ikke like ung
![]()
Trenger ikke så mange i 50 sikkertTok litt tid å brette da pus krevde kos midt i
Fant ut at av første vasken har vi en body str 50 og ca 13 I 56 ^-^
Hehe ikke for å lage de neiNei, men har alder for dem noen gang vært til hinder![]()
Bra treet ble fornøyd daSendte mail til hagesenter ang eplemotak I seks tida I kveld fikk svar nåde begynnte mye senere enn jeg hadde trodd, så får hive det jeg har pella men treet likte å bli litt lettere
![]()
Min var 51 når han ble født. Brukte bare 56He heer det da man skal si får håpe du får en lang baby
![]()
![]()
Nei Enig I den. Min er 42 og dette blir den enesteHehe ikke for å lage de neimen er nå greit de ikke er eldgamle da
![]()
Ja kan si det slikBra treet ble fornøyd da![]()
Da trenger den ikke være så lang daMin var 51 når han ble født. Brukte bare 56![]()
Min er også detNei Enig I den. Min er 42 og dette blir den eneste![]()
Ja da da nå jeg si at utløps datoen for å få dem nærmer segMin er også det![]()
hehe ja...er 14års aldersforskjell herJa da da nå jeg si at utløps datoen for å få dem nærmer seg![]()
Ingen aning hvor mye man trenger i de ulike størrelsene..? Husker likslm ikke det fra sist. Husker bare hvor ført han vokste i begynnelsen og at det var nye str hele tidenTok litt tid å brette da pus krevde kos midt i
Fant ut at av første vasken har vi en body str 50 og ca 13 I 56 ^-^
Hehe men jentene er ofte mindre daDa trenger den ikke være så lang dafår håpe på litt kortere baby jeg da
har mye av 50 også
![]()
Var ikke aldersforskjell på dere jeg stussa på. Men synes vel at menn å på en måte har en utløps dato for når man burde ha blitt pappa for siste ganghehe ja...er 14års aldersforskjell her![]()
Nei, skjønte det...men bare informerte om aldersforskjellen jegVar ikke aldersforskjell på dere jeg stussa på. Men synes vel at menn å på en måte har en utløps dato for når man burde ha blitt pappa for siste gang
Er 8 år forskjell på oss![]()
Jeg vet iallfall ikke, er første gangen for meg, så har mye I 50 åIngen aning hvor mye man trenger i de ulike størrelsene..? Husker likslm ikke det fra sist. Husker bare hvor ført han vokste i begynnelsen og at det var nye str hele tiden![]()
Nei, enig I det. Å så har det noe med når de blir eldre å da, kan jo bli forvekslet med at det er bestefar og ikke far som er på tur med pjokkenNei, skjønte det...men bare informerte om aldersforskjellen jeghehe..
Ja, altså...de har jo ikke det overskuddet lenger så...
Ja vi har vert flinke nåGleder meg til oppdatering![]()
![]()
hahaha lolNei, enig I det. Å så har det noe med når de blir eldre å da, kan jo bli forvekslet med at det er bestefar og ikke far som er på tur med pjokken![]()