Skravletråd

Kjøpte svart og har svart fra før. Syns den er tipp topp jeg altså, men kanskje for enkelhets skyld ha ulike farger på de:p hehe så enkelt som grå kanskje. Vil ikke ha "kjønnsfarge" da det plutselig kan komme noe annet enn vi venter:p hehe

hehe fin den da :) det er sånn vi har fra før :) men lurt litt på city.... hmmm

Nææh.. Tror jeg hadde rundt 100 igjen sist jeg sjekka. Du er jo i mål for lenge siden du da:) Blir innmari spennende å se om noen aav november damene vinner da!!
Det klarer du :D :D

Hehe ja :p det fikk fort denne mnd :D

Å vi som har så mange jenter så langt oppe ligger godt an :D

Det er jo i utgangspunktet en bra egenskap da. Om man kan kalle det det. Helt til det går ut over helsa, da er det ikke bra lengre!:P
Greier du å fylle dagene dine hjemme med ting som gjør at du ikke går på veggen da?
Hopper inn I denne jeg:) har gått hjemme siden 18 mai:) pga depresjon +++ annet, å tiden har flydd av sted, trodde den kom til å gå sakte med det har den ikke gjort.
Er vel også slik at jeg presser kroppen og psyken til det sier stopp, å blir da sykemeldt I noen uker så en kommer seg. Denne gangen var det så mye så er glad for at jeg har fått gått hjemme :)

Hehe ja det er sant det er en god ting så lenge det ikke får for langt :)

Det har fått fint så langt :) jeg tegner, ser på serier, diller med litt husarbeid :)
I morgen blir det IKEA :D
Kjenner jeg har lyst på ikea tur:p men skal være flink jente å vente til de kommer med julevarene :p trenger ikke noe julevarene men liker å kikke på dem :p

Back
Topp