Skravletråd

Nå har jeg hevet inn underdelen på voksiposen i maskin med tekstilfarge :o jeg må jo være helt kokko.. Må si jeg er ganske nervøs for om den bli ødelagt :o det er jo ull i den! Står den skal renses :P hehe .. uff.. håper det går. Den var jo uansett dritstygg da siden den er bleket av sola.. men den funka jo. litt dyrt med 2000 for ny pose :P

Nå har jeg hevet inn underdelen på voksiposen i maskin med tekstilfarge :o jeg må jo være helt kokko.. Må si jeg er ganske nervøs for om den bli ødelagt :o det er jo ull i den! Står den skal renses :P hehe .. uff.. håper det går. Den var jo uansett dritstygg da siden den er bleket av sola.. men den funka jo. litt dyrt med 2000 for ny pose :P
Oj :) krysser fingrene for at det går bra :)

Bestemt dere for vognpose? Må uansett ha en til..

Nå har jeg hevet inn underdelen på voksiposen i maskin med tekstilfarge :eek: jeg må jo være helt kokko.. Må si jeg er ganske nervøs for om den bli ødelagt :eek: det er jo ull i den! Står den skal renses :p hehe .. uff.. håper det går. Den var jo uansett dritstygg da siden den er bleket av sola.. men den funka jo. litt dyrt med 2000 for ny pose :p
Gjerne ikke det smarteste du har gjort:P

Back
Topp