Skravletråd

Uff ja det skjønner jeg godt! Syns så synd på alle som sliter med migrene:o
Sjekket vaktlista og det så ut som jeg var på topp likevel:) tror jeg må si ifra at jeg ikke kan gå som grunnbemanning for da må jeg jo ut i stell og dusj og sånt. Lang dag ja, 7.30 til 15.00. Skal absolutt ikke presse meg, jeg må være i form til å ta meg av sønnen min og:-/ heldigvis kommer mannen hjem i morgen, selvom han reiser igjen på fredag. Trodde han ble værende, men han kommer hjemom en tur<3
Godt at du skal være på topp da :)
Ville gitt besjed on det ja slik at du slipper det tyngste :)

Godt han hvertfall kommer hjem en liten tur da :) <3

Hva skal dere ha til middag Idag da?

Her blir det joikakaker :)

En barne favoritt :p så har jeg kjøpt inn lasagne jeg skal prøve i kveld :p

Klarer ikke å spise serlig store måltider , blir bare mindre å mindre så når vi spiser middag kl 5 så er jeg alltid sulten igjen på kvelden :) å er mer næring i middag enn en skive :p

Mangler bare litt under 1000, så skulle ikke se det som et stort problem:) hvis du tenker I dag,torsdag og halve fredag, si helga begynner kl 17 på fredag.
Jepp tenker det :) så det er jo absolutt overkommelig :D :D
Jeg skal på IKEA i morgen da :) men jeg håper jeg kan være mye aktiv i kveld :D å i morgen kveld for da er jeg alene :D
Å ellers så stikker jeg jo alltid innom :p

Kjenner skikkelige bevegelser helt nederst I livmora, er faktisk ubehagelig. Håper bare ho har flytta seg fra blæra mi så blir jeg førnøyd :)

Jepp tenker det :) så det er jo absolutt overkommelig :D :D
Jeg skal på IKEA i morgen da :) men jeg håper jeg kan være mye aktiv i kveld :D å i morgen kveld for da er jeg alene :D
Å ellers så stikker jeg jo alltid innom :p
Jeg skal ingen ting I morra jeg :) vanskeligere å være aktiv på kveld pga gubben, blir faktisk sjalu. Men vil greier 2222222222222222222 jeg å :p :p føles bare uoverkommelig :)

Jeg skal ingen ting I morra jeg :) vanskeligere å være aktiv på kveld pga gubben, blir faktisk sjalu. Men vil greier 2222222222222222222 jeg å :p :p føles bare uoverkommelig :)
Du klarer det :D :D bare 700 innlegg igjen :D :D ja da er det litt verre på kveldene :) min jobber kveld nå så er alene fremt til 12 :p

Back
Topp