Er deilig detJaaa trøtt og slitenMen deilig å bare slappe av og se på tv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er deilig detJaaa trøtt og slitenMen deilig å bare slappe av og se på tv
![]()
Men det er ikke så mange innleggene til dagenNei, føles bare slik ut![]()
Jeg skal til fysioHar dere planer i morgen?
Jeg tar det oppBegynner norske talenter i dag altså? Skal dere se på?
Ja, men dagene går fort åMen det er ikke så mange innleggene til dagenå vi skravler fort det
![]()
Første timen?Jeg skal til fysio![]()
Ja fornøyd med handelenSå mye fint da![]()
Har ikke hatt fast jobb siden feb 2015. Har hatt små jobber. Han har ingen formell utdanning. Han liker å kunne gjøre forskjellige ting. Tror han synes det å kjøre div annleggs maskiner har vært helt ok. Det han drømmer om er kun egne prosjekter, kjøpe hus, og pusse opp og leige ut, grave og drenere, må snø![]()
Kommer til å bli sliten, men greit å komme seg ut lit å, ikle bare sitte inneÅ det hørtes koselig ut!Må du kose deg
![]()
Har dere planer i morgen?
Koster ganske mye for deg som skal utføre jobber å få tilgang til all info på jobbene som ligger ute på finn. Å så og si alle tror at ting er gratis, svært få som forstår at de som skal utføre jobbene faktisk trenger: forsikring , disel, og at når man bruker maskiner blir det slitasje, moms og andre utgifter.Kan han ikke ta på seg småjobber på finn da?
Det er hvertfall sikkert ja . Dagene flyr virkeligJa, men dagene går fort åog det føles som om at det er mange innlegg per dag, for å nå målet
![]()
Ja er det de gjørDet er hvertfall sikkert ja . Dagene flyr virkelig![]()
Ja det sjønne eg godtJa fornøyd med handelen![]()
Å det er skummelt jammenJa er det de gjør![]()
Har du andre planer enn jm I morra da???![]()
Er deilig detveldig glad I slike dager
bare sløve
![]()
![]()
Det tør jeg ikke før sykepenger har kommet innJa deiligtitter litt på ebay
![]()