Skravletråd

Godt å høre:D hehe. Blir nok bra når de kan rydde selv også ja, her rotes det så fort jeg får rydda, så har funnet ut at det er like greit å la det ligge:p hehe. Og jeg bryr meg ikke heller, men tenker kanskje folk gjør det når de kommer på besøk:P
Ja veldig:) det er supert både å få og komme på besøk, og la ungene frese fra seg litt sammen:) guttungen hadde ikke sovet noenting i bhg i dag:o så er veldig glad vi ikke bare var meg og han for det ville blitt griiiin:o ble det når vi kom hjem, for han var så trøtt stakkar.
Uff stakars liten da :( håper han sover godt i natt å får en bedre dag i morgen :)

Kjører ellers en status siden vi nå er over halvveis i august:

Vi har også Undomiel på plass nr 11 med 2001 og Malla på nr 18 med 1321 :)

Vedlegg

• 1439875091207.jpg
    1439875091207.jpg
    62 KB · Visninger: 4
Hehe herlighet jeg skal til jordmor i morgen og i natt drømte jeg at jordmor ringte og spurte om jeg kunne ta med en kake til timen! Fnis :D kakemonster :o

Hehe herlighet jeg skal til jordmor i morgen og i natt drømte jeg at jordmor ringte og spurte om jeg kunne ta med en kake til timen! Fnis :D kakemonster :o
Hahaha ^-^ så fantastisk :P

Hun hadde sikkert ikke sagt nei :P

Ja! Hva med deg?
Trodde jeg hadde svart på denne jeg, men så fant jeg ikke svaret..

Joda, godt men føles for lite ut - må vel begynne å legge meg tidligere..

Er kanskje muligheter for sol, skimter den der ute ett sted. Hos dere?

Trodde jeg hadde svart på denne jeg, men så fant jeg ikke svaret..

Joda, godt men føles for lite ut - må vel begynne å legge meg tidligere..

Er kanskje muligheter for sol, skimter den der ute ett sted. Hos dere?

Ja ble sent på meg og. Jeg som skulle legge meg tidlig :P

Meldt sol tror jeg, ser den ikke ennå :P

Jobb først ^-^ så ble det vel avtalt treff senere I dag, skal du?
Skal strikke ferdig den ene armen og begynne på neste håper jeg. Så slektstreff planleggingsmøte, er slektstreff til lørdag:)
Du skal på treffet I drammen? Synes det var litt sent på dagen:)

Back
Topp