Ja .. Var leiSert dere ferdig på netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja .. Var leiSert dere ferdig på netflix?
Det samme her.. I dag føler jeg jeg har brukt hele dagen på å måtte si nei.osv.. Ikke kjekt for verken meg eller hanJa.. Hos deg og?? Min har generelt mye humør, men noen ganger blir det litt vel mye. Han har ofte veldig sterke følelser. Han er veldig glad, veldig lei seg, veldig sint, osv. Ikke alltid, men ofte.
Nei, det er ikke no gøy! Etter sånne dager, føler jeg meg ofte som en dårlig mor! Jeg vet jo at jeg ikke er det, men det eeer sååå kjipt når man føler man har hatt konflikter hele dagen...Det samme her.. I dag føler jeg jeg har brukt hele dagen på å måtte si nei.osv.. Ikke kjekt for verken meg eller han![]()
OkSkal i hvert fall stikke innom der og se til uka
![]()
JaNei, det er ikke no gøy! Etter sånne dager, føler jeg meg ofte som en dårlig mor! Jeg vet jo at jeg ikke er det, men det eeer sååå kjipt når man føler man har hatt konflikter hele dagen...![]()
Haha, ja det var det da! Får ta med kart og kompass så kanskje jeg greier det 8)Om du finner denhehe
Smakt kjøttpuddingen på grotten forresten? haha
Haha, ja det var det da! Får ta med kart og kompass så kanskje jeg greier det 8)
Nei, den har jeg faktisk ikke smakt. Bare kjøpt is der jeg![]()
Får bare prøve å børste det av seg, og starte med blanke ark og nytt mot i morgenJaakkurat slik føles det
hater disse dagene
uff
Det skal jeg legge meg på minne!Hehe gjør det![]()
den må du smake!!!
Den var allefall veldig god i sin tidDet skal jeg legge meg på minne!![]()
Sitter hjemme i sofaen nå med en brødskive med dansk sjokoladepålegg påUffsjønner veldig godt du er sliten
håper den siste biten nå går fort så du får kommet hjem
![]()
Kos deg med skeva di duSitter hjemme i sofaen nå med en brødskive med dansk sjokoladepålegg pålykke! Haha. Guttungen la seg nettopp, så det ble veeeldig sent
spent på hvor lang tid jeg må bruke på å komme inn igjen
snart senga på mor og, sitter å myser fordi jeg er så trøtt
haha. Må bare "lande" litt først.
Takk, det gjorde jegKos deg med skeva di du![]()
Ja det er da man virkelig setter pris på sin egen sengTakk, det gjorde jegnå er det senga her, den er aldri så god som når man har vært på tur
hehe. Moro på tur, godt å komme hjem
![]()
Ja, også var det så vanvittig varmt i huset der, og jeg MÅ ha dyne uansett hvor varmt det erJa det er da man virkelig setter pris på sin egen seng![]()
Mye opplevelser og inntrykk da!Hjemme fra turopplevd masse som er trykket inn på to dager
hehe. Legoland, dyrepark, badeland og lekeland, Tjohei så stille det blir med bare meg og guttungen i en uke når vi er vandt med å være 11stk nå
hehe. Alt i alt en veldig morsom tur, med litt irritasjonsmomenter, men det må man vel regne med
hehe. Reist i over 12t, og 3t over leggetid for gutten så han sovna tvert
![]()