Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sparer jo penger, å så får jeg varen jeg skal ha med en gangLurt detkanskje gjøre det samme selv
Hva hadde skjedd om du ikke hadde tørka støv da?
Skal bli pannebånd, var dt ikke?
Mhm genialtJa sparer jo penger, å så får jeg varen jeg skal ha med en ganggjeller jo alle varer på expert det da
![]()
nei hehe..det der er bukse...kanten på buksen det der. øverste delSkal bli pannebånd, var dt ikke?
Aaaah ^-^ så stilig!nei hehe..det der er bukse...kanten på buksen det der. øverste del
Jepp. hihi. har laget en del pannebånd så ikke rart du trodde det. heheAaaah ^-^ så stilig!
aha
Ja, kjenner til den følelsen! Men har måtta senka kravene til meg selv litt, og faktisk prøve å innse at jeg MÅ ingen ting!Overhode ingenting...hun har aldri bemerket noe her...men er bare jeg som føler jeg må![]()
Må være eksakt samme vare og modell etter hva jeg har skjønt da. Men hvis man uansett skal ha en bestemt ting så er det jo bare å finne billigst pris på nett og gå å se hva den koster hos de. De må vist gi deg billigest prisMhm genialt
Nei forall del...hadde jeg vært syk så måtte det bare vært sånn...skjedd før det...men er jeg frisk og rask styrer jeg litt påJa, kjenner til den følelsen! Men har måtta senka kravene til meg selv litt, og faktisk prøve å innse at jeg MÅ ingen ting!![]()
Supert deal detMå være eksakt samme vare og modell etter hva jeg har skjønt da. Men hvis man uansett skal ha en bestemt ting så er det jo bare å finne billigst pris på nett og gå å se hva den koster hos de. De må vist gi deg billigest pris![]()
Skal prøve på en genser snart, bare strikke ferdig vott nr2 ^-^Jepp. hihi. har laget en del pannebånd så ikke rart du trodde det. hehe
oooh spennende da.Skal prøve på en genser snart, bare strikke ferdig vott nr2 ^-^
Lurer på om den kanskje ble litt stor :/
Synes den virket okahaVi har og en fra phillips
Godt å ha det gjort og da! Deilig å føle at man har det rent og pent rundt segNei forall del...hadde jeg vært syk så måtte det bare vært sånn...skjedd før det...men er jeg frisk og rask styrer jeg litt på![]()
neida såklart er det viktigst...men vi har likt video godt ogSynes den virket okdet viktigste er å høre ho må jo ikke se ho
![]()