Skravletråd

Da var kjøretur på nesten tre timer og båttur på nesten fire timer unnagjort. Så gjenstår minst to og en halv time i bil igjen. Fytti grisen jeg skal være glad når vi er hjemme igjen!! Båten var stappfull i forhold til når vi kom, sø vi tenkte jo ikke på at vi måtte forte oss å få sitteplass:( fant til slutt litt her og der heldigvis. Vet ikke hvem som er mest sliten, mor, far, sønn eller reisefølge:P hehe

Da var kjøretur på nesten tre timer og båttur på nesten fire timer unnagjort. Så gjenstår minst to og en halv time i bil igjen. Fytti grisen jeg skal være glad når vi er hjemme igjen!! Båten var stappfull i forhold til når vi kom, sø vi tenkte jo ikke på at vi måtte forte oss å få sitteplass:( fant til slutt litt her og der heldigvis. Vet ikke hvem som er mest sliten, mor, far, sønn eller reisefølge:P hehe

Å det hørtes rimelig slitsomt ut! Husker da vi var i Danmark med eldste da han var 3.. Slitsomt med den reisingen

Å det hørtes rimelig slitsomt ut! Husker da vi var i Danmark med eldste da han var 3.. Slitsomt med den reisingen
Vi har nå stått i kø for å komme ut på veien fra ferja i sikkert en halvtime og er enda ikke ute:( guttungen har sovna, så her blir det sent kvelden i dag:o godt jeg har dagen i morgen for meg selv på dagtid:P
Lå jo en flyplass rett ved siden av der vi bodde, så nestegang frister nå det mer enn den dagsreisa her:o vi har lang biltur til flyplass også men dette tar jo kaka:o

Middag i dag?
Svigerfar lagde stekt torsk til oss:D
Kokte poteter, stekt løk+stekte gulrøtter, kokte gulrøtter, rømme og smørsaus.

Ellers rakk jeg i all hast og mekke sammen et sukkerbrød. Vispa krem og pynta med rips fra hagen. Godt og enkelt;)

2262801_slinkysjeselonghvit_1.jpg
Lyst på slike oppe!!

Fant ut at expert har prisgaranti så kommer til å gå å kjøpe babycall der når lønn kommer inn, må bare vise dem hva den koster på nettet så får jeg den til den prisen I butikken:) må være helt samme vare da,men på nettet koster den 499 og fysisk I butikk koster den 699 eller 799 husker ikke:)

Fant ut at expert har prisgaranti så kommer til å gå å kjøpe babycall der når lønn kommer inn, må bare vise dem hva den koster på nettet så får jeg den til den prisen I butikken:) må være helt samme vare da,men på nettet koster den 499 og fysisk I butikk koster den 699 eller 799 husker ikke:)
Lurt det :) kanskje gjøre det samme selv

Den var fin :) måtte ha bygd hems på loftet med stor tv for å få inn tre av de:) :)

Okei, hehe.
Vi har et ledig område der oppe nemlig. Mye der er tenkt til ungene da , lekeplass lisom..Hvor man kan bygge togbane etc.
Men syns de der er så kule...bare en med et lite avisbord ved siden av hadde vært konge!
Finnes i sort og.

ååh såpass. bra da. ka har du sett på?

Back
Topp