Skravletråd

Ja det er rart:/ jeg kan ikke huske jeg var alene hjemme da jeg var så lite ikke uten at storesøsteren min passa meg. Ho er 9 år eldre enn meg. Var alene hjemme fra jeg var 11 da :)
Jeg var det noen ganger , men da var mor kun på butikken som lå 5 min å gå fra oss..
En pitteliten plass der alle kjente alle..

Jeg kjører ikke på butikken en gang uten min på 8 :/ han får lov å vente i bilen utenfor den lille lokal butikken vis han heller vill det men det er alt :o

Bare meg som syntes det er rart? En kompis av Pjokken er alene hjemme. Foreldrene har reist til ett kjøpe senter. 20 min herfra. Dette er en som skal begynne i 3 så de er jo bare 8 år..

Er det meg som er hønemor? Hadde aldri gjort det :eek:

Så nå er han hos oss. For andre gang denne uken mens de er borte.. Å ikke har de snakket med oss heller :/

Hm, så da er bare kjørevei 40min til sammen da...
Og hvor lenge blir det der liksom...
en ting er å kjøre til nærbutikken for smør , men det hadde jeg aldri gjort.

I går var det pans labyrint vi så...den er veldig god. 2gang jeg så den nå:)

Ikke sant, men ingen her som tenker sånn. De andre barna sover jo ikke lenger, og tåler tydeligvis å være sent oppe på kvelden. Rutiner er viktig for min og. Og irriterer meg at mannen ikke bryr seg heller, for han mener at man kan ikke alltid tenke på det hvis man skal kunne finne på noe. Mens jeg tenker sånn at man planlegger rundt barnets behov.

Uff da hadde jeg blitt frustrert. Enig med deg :) Jeg planlegger rundt barnas behov!

Vi har kjøpt bilstol til lillegutt! Sparte 1050kr på tilbudet :D og det var plass!!! Helt utrolig! :D så lettet nå :) da slipper vi ny bil :)

Back
Topp