Kose deg inne duNei, kjenner at jeg ikke orker manne meg opp til å gå utkjenner at den følelsen er slitsom I dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kose deg inne duNei, kjenner at jeg ikke orker manne meg opp til å gå utkjenner at den følelsen er slitsom I dag.
Håper de kommer kjaptFår ikke ferdig den rosa kjappstrikka drakten ennå jeg for venter på noen knapper fra ebay! må vel vente i en evighet![]()
JaHar igjen litt garn ogsåhmmm strikke noe som passer til drakten da? lue? sokker? jeg er så utrolig dårlig på luer.. haha.. hmmmmm
Vill hvertfall ha pakke i dagfikk ikke i går
![]()
Har du begynnt med rede bygging?Tror jeg har fått cravings mot rot. Må ha det ryddig rundt meg. Var ikke slik for noen uker sidenda var jeg som vanlig, rydda nå og da og vaska over huset til helga.
Å vasker å rydder jeg hver da:![]()
JaaaÅh ja! I dag må vi begge få![]()
Tror jeg har fått cravings mot rot. Må ha det ryddig rundt meg. Var ikke slik for noen uker sidenda var jeg som vanlig, rydda nå og da og vaska over huset til helga.
Å vasker å rydder jeg hver da:![]()
Kjedelig å måtte vente på pakke. Kos med sokker åHar igjen litt garn ogsåhmmm strikke noe som passer til drakten da? lue? sokker? jeg er så utrolig dårlig på luer.. haha.. hmmmmm
Ja![]()
det hadde vert søtt da
![]()
Fikk I går, håper jeg får I dag å :Vill hvertfall ha pakke i dagfikk ikke i går
![]()
Kjedelig å måtte vente på pakke. Kos med sokker å![]()
Fikk I går, håper jeg får I dag å :))
Hvilken tykkelse har garnet da?JaMen tykkelsen på garnet passer ikke med noen sokkeoppskrift jeg har tror jeg
får ta en titt i nøstebarnboka
![]()
Juksestrikket lue - liker de loomsene. Perfekte for noobsHar igjen litt garn ogsåhmmm strikke noe som passer til drakten da? lue? sokker? jeg er så utrolig dårlig på luer.. haha.. hmmmmm
Jeg er den eneste som ikke strikker føler jeghmmmm ja.. må bare finne en oppskrift som passerregner med du har en til meg???
![]()
Hvor finner jeg oppskriften på dem da???Juksestrikket lue - liker de loomsene. Perfekte for noobs![]()