Fikk plutselig mer lyst på is enn på vanlig frokost ^-^ må se hva vi har I fryseren...Uff ja for myk sandwich is er jo ikke nooooe godt![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk plutselig mer lyst på is enn på vanlig frokost ^-^ må se hva vi har I fryseren...Uff ja for myk sandwich is er jo ikke nooooe godt![]()
![]()
Hva med å lage hamburger? Med bacon på![]()
Håper det går! Er liksom ikke bare bare å bytte bil heller nei :/
Er det bilstol dager der????!!
Fikk plutselig mer lyst på is enn på vanlig frokost ^-^ må se hva vi har I fryseren...
HahahahaUff ja for myk sandwich is er jo ikke nooooe godt![]()
![]()
Da blir det ikke mye til burger neimen det var bare en halv kjøttdeigellers veldig godt forslag
![]()
Så detja minus 25% på alle bilstoler!
Da blir det ikke mye til burger neihehe
Kommer ann på, om det er tint eller eiHer har fryseren stått litt oppe i natt :/ må man hive alt??
Så detmen de hadde ikke på basen
bah.. Så ikke it som om de hadde den basen en gang :/
Vis det var helt hardt så gjør det nok detvar noen kyllingfileter og mer kjøttdeig og div men det var helt hardt! så kanskje det overlever?!
Ja det er det men jeg håper barnashus snart kommer med tilbudåkjedelig! vi må ha den stol nummer to til lillegutt også får babyen stolen han har nå
Kommer ann på, om det er tint eller ei![]()
Oj ja det er jo litt greitHar akkurat sendt Mail til Mimms.no. Vi bestilte sete+base derfra, men så ikke at det sto (I mindre skrift vel og merke) at det var bestillingsvare med levering I løpet av høsten 2015...
Lurte på hva de anser som høst - er jo litt greit at setet kommer før plutten...
Vis det var helt hardt så gjør det nok det![]()
Ja det jeg og gjør - ellers er det jo litt idiotisk av meg ><Oj ja det er jo litt greithåper på positivt svar
![]()
Har akkurat sendt Mail til Mimms.no. Vi bestilte sete+base derfra, men så ikke at det sto (I mindre skrift vel og merke) at det var bestillingsvare med levering I løpet av høsten 2015...
Lurte på hva de anser som høst - er jo litt greit at setet kommer før plutten...