Vi kjører en sånn en likevel vi da:Åh så seintfikk jo ikke skravlet så mye før det tror jeg
![]()
Med Undomiel på nr 11 med 1480 og Malla på nr 18 m 1032
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjører en sånn en likevel vi da:Åh så seintfikk jo ikke skravlet så mye før det tror jeg
![]()
ikke jeg heller...men vi ligger nå så fint med masse innleggÅh så seintfikk jo ikke skravlet så mye før det tror jeg
![]()
Der ja...Vi kjører en sånn en likevel vi da:
Med Undomiel på nr 11 med 1480 og Malla på nr 18 m 1032![]()
Krysser fingrene for detTehe, ja han må gjerne drømme at han lager kake - spesielt hvis han da gjennomfører det etterpå![]()
HeheheJa det stemmer.![]()
Alt jeg skal prøve meg på![]()
Se der jaVi kjører en sånn en likevel vi da:
Med Undomiel på nr 11 med 1480 og Malla på nr 18 m 1032![]()
Ja det gjør vi jammenikke jeg heller...men vi ligger nå så fint med masse innlegg![]()
Det gjør dere helt sikkertDere er jo begge over 3000! Fride og jeg vil vel nå target for stolen I løpet av helgen tenker jeg ^-^
Jada. blir kjekt detHehehe![]()
men sikkert kjekt å prøve da
![]()
Ser sånn ut jaDere er jo begge over 3000! Fride og jeg vil vel nå target for stolen I løpet av helgen tenker jeg ^-^
så null stressJa det gjør vi jammen![]()
Sant det - men har på følelsen at veldig mange vil klare å komme seg over 2222 innen august er ommeSer sånn ut jayayyy...denne mnd blir sykt spennende trekning siden så mange av oss her høyt oppe.
NeidaSant det - men har på følelsen at veldig mange vil klare å komme seg over 2222 innen august er omme![]()
Hehe - optimismen lenge leve?Neida![]()
Nei vi skulle være late i dag :O ?Hehe - optimismen lenge leve?
Da har jeg tømt maskinen, brettet klær - skal bare sende to mail så skal jeg rydde på kjøkkenet.
Ble litt inspirert av hvor aktive alle dere andre er så ^-^
Åååh de der dumme fuglene![]()
Det er det så absolutthihi jaJaja, halv seks er bedre enn 4
![]()