Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braVeldig...men men...
Gir meg ikke selvom den var litt vanskelig syns jeg![]()
Maske som ble gjort feil. vrang maske...så mista jeg noen masker når jeg skulle prøve rette opp.For gjort, hva ble feil ?
NattaNei.. Skulle vel egentlig lagt meg for lenge sida... Nå holder je ikke ut mer! Natta![]()
Jada. Går nok til slutt.Det er brahar rakna opp ganske mange prosjekter opp gjennom åra jeg å
![]()
Nei.. Skulle vel egentlig lagt meg for lenge sida... Nå holder je ikke ut mer! Natta![]()
Nattasov godt
![]()
TakkSov godt![]()
Sove godtNei.. Skulle vel egentlig lagt meg for lenge sida... Nå holder je ikke ut mer! Natta![]()
Håpe du får en godnatts søvnTar kvelden jeg å. Sliten etter I daghåper på å få sove skikkelig I natt å, hadde vært godt
Så sov godt alle sammen![]()
Tar kvelden jeg å. Sliten etter I daghåper på å få sove skikkelig I natt å, hadde vært godt
Så sov godt alle sammen![]()
Nja jeg skifter kjønn.. Igjen het det.. Noen som hadde skiftet kjønn å så angret de :/Noe spennende?
Jepp :/Ser du fortsatt på de som ikke greier å bestemme seg for om de er jente eller gutt?
Nja jeg skifter kjønn.. Igjen het det.. Noen som hadde skiftet kjønn å så angret de :/
Det er greit med slike helger daOkei![]()
Her er det få store planer.
Skal få besøk i morgen og på søndag. Ellers ta det som det kommer![]()