Skravletråd

Ville ikke kaldt dem noe annet, er bare ikke vanlig kake på østlandet :)
Blir det samme som radpeball/komle, er ikke vanlig her på østlandet det heller. Å mange som ikke vet hva det er her. Men regner med at vi har ting som er vanlig for oss men ikke hos dere :)
Ok :D
Ja nei det er ikke lett :) :) vet de ville bytte navn på de for det er vist rasistisk men søren heller vi er oppvokst med jødekaker :p mener jo ikke noe vondt med det :o

Der var tørketrommelen å i gang :p å rumpa havner på stolen for hver ting jeg gjør haha :p
Men får komme i gang med de kakene tenker jeg :) tar litt tid å steke :)

hihi...yepps.
hvordan har han sovet generelt da? Fra fødsel og til nå?
Når sov han natten igjennom for eks
Han sov natten gjennom (00-6 eller noe) fra han var ca to mnd. Men det slutta han med igjen, så har hatt mange netter med oppvåkning etter det. Nå er det ganske lite igjen da. Og i starten sov han omtrent hele døgnet med unntak av mat og bleieskift. Sover enda en gang om dagen. Din da?

Oppvaskmaskin fylt, vaskemaskin på (hurtigvask med badedraktene, så vi får svømt I dag :). I mellomtiden nytes sol I hengekøya - livet blir ikke bedre :P

Prøver å skrive handleliste, den har begynt å bli ganske lang :P

Oppvaskmaskin fylt, vaskemaskin på (hurtigvask med badedraktene, så vi får svømt I dag :). I mellomtiden nytes sol I hengekøya - livet blir ikke bedre :P
Åååh så deilig :D her er første brettet med kaker i ovnen nå :D solen skinner her å :D men går ikke an å nyte roen ute :p det bores i betong hos ene naboen å snekkere ved siden av :p

Hehe hadde med meg en lang i dag men det ble ikke så dyrt :D er trippel Trumf å i dag :p

Men må begynne på Helge lappen :) å Middagsplan for neste uke å.. Greit å få handlet inn i helgen :)

Veldig :) men tar ingen stor handling i dag hvis vi går bort på butikken i det hele tatt for da må jeg bære på det! Får ta det meste med bil på lørdag :D men burde hatt noe middag til i dag :P

Imponert over meg selv :o har fått ned middager frem til neste helg :p å skrevet handle lapp på det meste :o :p ikke verst :p
Blir mye for barna da siden sambo skal jobbe kveld :)

Back
Topp