Ja, det var en absurd aktiv start på august ^-^Jepp![]()
![]()
Men er ikke så lett å følge like mye med hele tiden hellerhehe jeg syntes det er lettere i begynnelsen av mnd å så dabbet det alltid av litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var en absurd aktiv start på august ^-^Jepp![]()
![]()
Men er ikke så lett å følge like mye med hele tiden hellerhehe jeg syntes det er lettere i begynnelsen av mnd å så dabbet det alltid av litt
![]()
Ahadet er julebrød for meg
pleier å ha rosiner i å
![]()
Hehe jaJa, det var en absurd aktiv start på august ^-^
Hahaha rartDet er ikke det samme som julekake![]()
Åååh det er kjipt når de holder på sånnHuff, badevekta mi er på vei over I neste liv.. gikk opp og ned 4 ganger, fikk 4 forskjellige resultat. Tar utgangspunkt I det tyngste, men likevel... ikke helt enkelt å forstå seg på den![]()
Er vel verre når du skal ned I vekt og ikke vet hva som er riktig ><Åååh det er kjipt når de holder på sånn![]()
![]()
HeheEr vel verre når du skal ned I vekt og ikke vet hva som er riktig ><
Får sette det på lista av ting som kanskje bør kjøpes inn etter hvert![]()
FlinkaSånn da var kjøkkenet ryddet, handle lappen er klar , en maskin med klær er satt på å jeg har bretta en stappfull maskin.. Nå en liten pause før lege besøk å handling![]()
Oh yeahVi er ganske nært 16 000 nåså vi skrev vell 1000 innlegg her i går
hehe sykt effektiv gjeng
![]()
Ja er godt å kjenne at den fungererDet er godt å få gjort noe innimellom uansettman blir lei av å ikke få brukt kroppen
![]()
![]()
Det var da så lite <3
Er de store og runde?Neisteker de på vanlig brett
![]()
hvetekake heter det vell utenfor mitt område
![]()
Sånn da var kjøkkenet ryddet, handle lappen er klar , en maskin med klær er satt på å jeg har bretta en stappfull maskin.. Nå en liten pause før lege besøk å handling![]()
De så veldig gode ut
Flink du åSånn da var kjøkkenet ryddet, handle lappen er klar , en maskin med klær er satt på å jeg har bretta en stappfull maskin.. Nå en liten pause før lege besøk å handling![]()