Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg til å starte på det! Det er døden!Feste tråder er kjedelig![]()
Slappe avplaner i morgen?
Skal på senvakt...før det rolig morgen med guttungen...levering...må rydde og vaske litt...+ slappe av før jobbplaner i morgen?
Dere er ikke alene om å mene detGruer meg til å starte på det! Det er døden!
Det er sant! Men fant ut at appen er kjappere til å finne igjen innlegg man er quota i og til å switche mellom flere forskjellige underforum. Men sp er det det at den henger seg innimellom og sånn da. Så har vel fordeler og ulemper det ogHver sin smak![]()
Bare meg daJeg ser bilder i appenbruker begge deler
Hahaha! Var ikke noe problem sist. Men i kopp da!Apropos barbering nedentil- hvordan går det å treffe urinprøveglasset nå? Husker sist at det ble verre og verrehaha
Gruer meg til å starte på det! Det er døden!
Hahaha, gud som jeg ler av det innlegget! Mannen bare ser rart på megApropos barbering nedentil- hvordan går det å treffe urinprøveglasset nå? Husker sist at det ble verre og verrehaha
Det tror jegDet er sant! Men fant ut at appen er kjappere til å finne igjen innlegg man er quota i og til å switche mellom flere forskjellige underforum. Men sp er det det at den henger seg innimellom og sånn da. Så har vel fordeler og ulemper det og![]()
Har du mye da?Hehe janå tok jeg 5 eller noe.. Lei
![]()
haha...det gårApropos barbering nedentil- hvordan går det å treffe urinprøveglasset nå? Husker sist at det ble verre og verrehaha
Slappe avkanskje bake boller får se hva lysten sier
har du planer for I morra da???
![]()
Hahaha! Var ikke noe problem sist. Men i kopp da!det greide jeg
![]()
HeheheHahaha, gud som jeg ler av det innlegget! Mannen bare ser rart på meg![]()
Hehe, jada det kommer jo oppihaha...det gårkjenner etter og plasserer haha