Ååh, ja det hadde jeg ikke fått med meg.. Totoro har bursdag![]()
weeee
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, ja det hadde jeg ikke fått med meg.. Totoro har bursdag![]()
weeee
![]()
![]()
Haha, nooooope!klarer dere barbere dere nedentil nå? haha
Oooh, noe som kan deles?pleier ikke feire det altså hehe...men mannen slo på stortromma her i dag med kjempe digg kvelds og overraskelse
haha...ja...samme som her daJepptar tid men
![]()
Overnatting med spa og 3rettersOooh, noe som kan deles?jeg feirer med kvikl lunsj jeg
![]()
oohh...arv?Fått en stor kasse med klær til tobben![]()
![]()
Kvikk lunsj er nok godt...bare synd jeg ikke kan spise det:/Oooh, noe som kan deles?jeg feirer med kvikl lunsj jeg
![]()
Hørte rykter om att du hadde bursdagAnbefales absolutt ja ^-^ men greit å ha god tid, er så mye kult å se
Ja, skal ikke klage![]()
Det er det! Favoritten min i hvert fall. Å, hvorfor ikke?Kvikk lunsj er nok godt...bare synd jeg ikke kan spise det:/
Åh, Herregud så deilig!! Heldiggris!Overnatting med spa og 3rettersFikset barnepass og greier
![]()
CøliakiDet er det! Favoritten min i hvert fall. Å, hvorfor ikke?
Ja jeg vetÅh, Herregud så deilig!! Heldiggris!
Så kjekt! Fikk to sekker av naboen viFått en stor kasse med klær til tobben![]()
![]()
Håper alle har en fin kveld!
Fikk endelig laget matmuffins og grove tortillasnipper idag. Stappet alt mulig i muffinsene: ost, skinke, raspet gulrot, vårløk, palrikapulver,egg, melk, sammalt mel/fint mel. Prøver å lure i toåringen gulrot
Tortillasnipper har jeg aldri laga før, spent på om samboeren min godkjenner dem etterpå. Liten smaksprøve for å se hvordan de ble!
Snart hopper jeg inn i dusjen og videre i seng![]()
WooowOvernatting med spa og 3rettersFikset barnepass og greier
![]()