Hehe, tror jeg har lagt på meg litt jeg og. Men ikke så innmari mye siden sistHmmm godt spørsmålikke siden juni nå i alle fall
men har hatt to ultralyder så føler alt er greit
men tror jeg har lagt på meg en del.. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, tror jeg har lagt på meg litt jeg og. Men ikke så innmari mye siden sistHmmm godt spørsmålikke siden juni nå i alle fall
men har hatt to ultralyder så føler alt er greit
men tror jeg har lagt på meg en del.. Hehe
En kamerat av gubben og kjærringa hans, ho jeg har litt problemer medÅh? Hvem var det som kom?![]()
Godt med kos for pus da![]()
Så kjektEr så glad min har normal arbeidstid fra 07.00-15.00. Han kan også styre det litt selv og begynne 08.00-16.00...
Hehehe ja det hadde vert noekjekt med slike gaver å da
![]()
[/QUO
haha ja...var ikke akkurat det![]()
Klarer aldri å huske når de oppdateringene er jeg..nei...ok...neste er iallefall rundt 17.30
hva da ...truse elr noe annetMen min hadde aldri kjøpthan elsker å velge ut når jeg er med men tror ikke han hadde gjort det på eget initiativ
hehe
Ja veldig greit detSå kjekt![]()
Er hver 4 time...Klarer aldri å huske når de oppdateringene er jeg..
Åja!Er hver 4 time...
Fått unna en del idag du eller?30 min til oppdatering jenter!!
Det er kriseHerlig! Mine isbiter har visst smelta![]()
Den var søt daDa har jeg bestilt den typen her! Ikke at den fjotten skal få stikke av igjen, men greit å ha telefonnr på selen uansett om han har microchip! (hvem går rundt med sånn avleser i lomma?)
![]()
Oj hun kom virkelig åEn kamerat av gubben og kjærringa hans, ho jeg har litt problemer medgikk greit da.
joda...så ikke lenge til nåÅja!Det visste jeg ikke. Trodde ikke det var så ofte
![]()
Undertøyhva da ...truse elr noe annet?
Ikke en stor skravledag her heller egentlig...men litt ja...men er nå så høyt oppe med mange innlegg uansettFått unna en del idag du eller?
hehe..min har kjøpt det før..og jeg likte detUndertøyeller generelt klær
hehe han er ikke typen til sånt
![]()