Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha...ja..men har godt av det siden da..er du vaffal våken resten av dagenSå har jeg fått i meg en latte og snart blir det vel lunsj-tidForsvant fort denne dagen siden jeg tok meg en lur
![]()
Deilig da.hehe..
jeg duppa bare av...tok en lang dusj og har fått deilig ansiktsbehandling![]()
jeg skulle gjerne hatt den varmen![]()
duu...tok et random innlegg her...Ja det var veldig bra! litt lettere å dra ifra han også når han hadde noen å gå til liksom.. ♥
huden er silkemykoh, høres deilig ut![]()
guttungen hadde elsket det og....badebasseng og alt som hører med.hehe ikke så verst med en sånn dag![]()
Uff håper det går bra likevelfår ikke sykla i dag, må ha med vogna hjem..
Han er service teknikker i en olje bedriftsåpass sent ja! hva gjør han på? tror min er hjemme rundt 5![]()
Hvor fra ?Bestilte noe klær i sted![]()
JeppDet var oppdatering halv tror jeg....har dere sjekket?
Jeg skal om halvannen ukeSkal til jordmor om en uke, vedder på jeg har gått opp 20 kghaha.. føles sånn.. uff..
Derfor du skravler så iherdigHan må definitivt snart ha nytt bilsete da! Det går jo bare til 13 kg
Har en shhorts som passerSkulle hatt capri eller shorts i dagmen har ikke noe sånt som passer den kroppen her
![]()
zalando og nok200Hvor fra ?![]()
ja hehe...yayyyJeppjeg ligger fint på min 3 plass å du mangler bare 16 innlegg til 3000 vis ikke jeg husker helt feil
![]()