Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah slitsomt da! Her er lillegutt potte sur i dag. Skulle nok sovet litt mer i natt jaIkke mye søsken kjærlighet her i dag jammende krangler konstant om alt
![]()
Nå har det plutselig skya over og blitt en smule kjøligere i lufta igjen. Makan, så ustabilt det skal være!!
Ja, litt vanskelig å lage til når man ikke får bruke knivene man vil
Er veldig glad i Global-serien, men får de blikkene når jeg setter igang![]()
Kanskje vi er det!Det samme herkanskje vi er naboer
![]()
Ja, hvordan gikk det egentlig med det? (Har ikke oppdatert meg på alt som har blitt skrevet her i dagBah slitsomt da! Her er lillegutt potte sur i dag. Skulle nok sovet litt mer i natt ja![]()
Idag har jeg erfart at støvsugeren ikke lengre er noe redskap for meg lengre, for å si det sånn! Herregud så kjedelig det er å bli mer og mer begrensa!! Åh!! (Måtte bare klage litt!)
Kanskje vi er det!Haha, tenk om! Hadde vært moro det da
![]()
Ja, hvordan gikk det egentlig med det? (Har ikke oppdatert meg på alt som har blitt skrevet her i dag)
OkHan bare hylte frem til rundt kvart over 11 også sto han opp 5 så det ble jo litt kort natt på han da!
OkFormen hans er bra ellers da? Huff.. Slitsomt npr det er sånn
Bor i rekke, og mannfolka her har gressklippe-mani. Klippes en gang i ukaHvor ofte klipper dere gresset?
Jeg har på maskin nr 3 med klær![]()
Har fått ryddet masse i dag![]()
Sambo har støvsugd og vaska gulvet![]()
Flink du er daSå er det vel ca like rotete igjen i morgen![]()
Bor i rekke, og mannfolka her har gressklippe-mani. Klippes en gang i uka