Det er gjortAudet er ikke noe godt. Plastre godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gjortAudet er ikke noe godt. Plastre godt
![]()
Ikke helt best men det er typisk megAuauau - verken ser eller høres godt ut :/
Er ganske lik selv - er så ille at mannen ikke vil at jeg skal bruke de skarpeste >< hahaIkke helt best men det er typisk meg![]()
Haha min sa å det nå men jeg må joEr ganske lik selv - er så ille at mannen ikke vil at jeg skal bruke de skarpeste >< haha
Da satser jeg på det. Selv om magen ser ut til å bli en hel del større denne gangenJeg fikk en gooood del med første, både på mage, siden, lår og legger og diverse, men ingen med andre så det er håp hehe..![]()
Nå har det plutselig skya over og blitt en smule kjøligere i lufta igjen. Makan, så ustabilt det skal være!!Så deilig! Kanskje vi gjør det samme!Men det er litt zombie-tilstander i huset her akkurat nå
![]()
Ja, det blir det!Uff ja det blir det helt sikkertblir rart å se :/
Ja, måtte bare nyte det mens det stod på. Nå er det overskya igjen og litt kaldere. Men er helt greit vær uansett da, bare ikke badevær lengee. Hvordan er det hos deg?Åååh heldige dere![]()
![]()
Ja.. Rart å kjenne hele magen slapp igjen å :/Ja, det blir det!
Her er det grått å kald vind.. Kjedelig men vi hadde jo en fin dag i går hvertfallJa, måtte bare nyte det mens det stod på. Nå er det overskya igjen og litt kaldere. Men er helt greit vær uansett da, bare ikke badevær lengee. Hvordan er det hos deg?
Ja, litt vanskelig å lage til når man ikke får bruke knivene man vilHaha min sa å det nå men jeg må joer jo jeg som alltid lager maten
![]()
Men jeg slapp hvertfall å sy denne gang![]()
Ble en litt ny vri på bollene mende er gode likevel
![]()
Ikke prøvd deJa, litt vanskelig å lage til når man ikke får bruke knivene man vil
Er veldig glad i Global-serien, men får de blikkene når jeg setter igang![]()
Hahaha ^-^ er som å høre meg selv det (eller mannen når det er han som skjærer seg selv, dog heller sjeldent).Ikke prøvd deå bør vell ikke heller?
Hehe ja det blir litt vrientstakars han hoppet opp fra stolen ;p lette febrilsk etter plaster å ville ha meg på legevakt å hele pakka
![]()
Næææ , holder med papir får han tilbake![]()
Ja, er jo opp og ned hele tida!Her er det grått å kald vind.. Kjedelig men vi hadde jo en fin dag i går hvertfall
Veldig rart ja.. Jaja, da har vi i hvert fall baby å glede oss over da!Ja.. Rart å kjenne hele magen slapp igjen å :/
Hahaha ^-^ er som å høre meg selv det (eller mannen når det er han som skjærer seg selv, dog heller sjeldent).
Helt fantastiske kniver - mamma pleide å ha med tilbake fra Japan når hun fikk turer ditnå finner man den like enkelt i Norge
![]()
JaVeldig rart ja.. Jaja, da har vi i hvert fall baby å glede oss over da!
Vis vedlegget 129994
Ble brått slutt på bakingtok ett skikkelig tak ned kniven å kjørte den likså godt gjennom neglen
at jeg ikke tok med resten er ett under i å med stillingen jeg hadde fingeren i ..
Har stoppet blødningen å pakket den inn men den Neglen den mister jeg![]()
Men søren som det svir![]()