Skravletråd

10546693_1493471854229893_818575201_n.jpg

God morgen :) hvordan ble natten?

Han sovnet rundt kvart over 11, var det det tro? Da hørte jeg ikke mer heldigvis så fikk en rolig natt etter det! Han våknet klokken 5. Hadde trodd han ville sove lenger siden han nesten ikke sov på kvelden! Sambo sto opp med han så jeg kan ikke klage jeg, sov til halv 9 :) Men sambo stakar fikk bare sovet fra da han kom hjem halv 2 og til 5 så han sover nå :)

Han sovnet rundt kvart over 11, var det det tro? Da hørte jeg ikke mer heldigvis så fikk en rolig natt etter det! Han våknet klokken 5. Hadde trodd han ville sove lenger siden han nesten ikke sov på kvelden! Sambo sto opp med han så jeg kan ikke klage jeg, sov til halv 9 :) Men sambo stakar fikk bare sovet fra da han kom hjem halv 2 og til 5 så han sover nå :)
Det var godt han var stille testen av natta da men det var da veldig tidlig p stå opp :o
Godt dere kan bytte på sovingen :)

Vennepar som bor i Haugesund. Vært hos familie og tydeligvis kjørt tidlig. De har små.
Ble litt paff...åpnet døra i morgenkåpa:p haha

Haha det hadde jeg blitt også! Vi fikk også noen plutselig på døra her for ikke så lenge siden. Koselig da! Men jeg liker best de sier fra først, særlig hvis de kommer for å få guidet tour i huset og jeg ikke har ryddet :P

Back
Topp