ok takk...skal ta en tittLa inn en oppskrift I strikke damer til deg, kan hende den er lettere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ok takk...skal ta en tittLa inn en oppskrift I strikke damer til deg, kan hende den er lettere![]()
neida, det hadde jeg ikke klartÅ de må bakes i dag?
Ja det tenker jeg ogPrøver vare å tenke at det får bare komme det som kommer. Akkurat nå skal jeg nyte det å gå og glede meg![]()
Har dere sovet godt da?![]()
Jeg skal vel ikke klageJeg har sovet godt, men skulle gjerne fått noen timer tilHva med deg?
God morgenhvordan ble natten?
Planen er som sagt å kjøre hjem ^-^ ble en tidlig start på dagen og 5 timer med søvn - funker det![]()
Ja har detmen våknet med vondt i hodet igjen :/ bah..
Du da?
Aha men da såskal jobbe i kveld ja...men fri i morgen og d-vakt tirs. Må ha klart til ons.
Åååh er det du som har laget ??
Godt de ikke bare er meg.
Borte bra men hjemme best er iallfall sant hos meg![]()
Det var godt han var stille testen av natta da men det var da veldig tidlig p stå oppHan sovnet rundt kvart over 11, var det det tro? Da hørte jeg ikke mer heldigvis så fikk en rolig natt etter det! Han våknet klokken 5. Hadde trodd han ville sove lenger siden han nesten ikke sov på kvelden! Sambo sto opp med han så jeg kan ikke klage jeg, sov til halv 9Men sambo stakar fikk bare sovet fra da han kom hjem halv 2 og til 5 så han sover nå
![]()
Ellers må jeg bake 2 kaker i morgen. Nok å ta meg til!!!:O:O
Og ene blir enormt utfordring for meg tror jeg...:S
Lurer jeg å påÆsj så kjedelig da, hva kommer det av da tro hmmm :/
Vennepar som bor i Haugesund. Vært hos familie og tydeligvis kjørt tidlig. De har små.
Ble litt paff...åpnet døra i morgenkåpahaha
Det så godt ut