TakkFlink du er![]()
Duuu mannen fryser på føttene og vil ha tøfler...hehe..mulig jeg trenger litt hjelp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFlink du er![]()
Bare trøtt...ellers ok. håpe jeg får hvilt litt før jobbHar litt skallebank enda men ellers okmed deg da?
så fin du er
Fikk du ikke oppskrift på det da???Takk![]()
Duuu mannen fryser på føttene og vil ha tøfler...hehe..mulig jeg trenger litt hjelphehe
Hva skal bakes å hvorfor?å dårlig en mandag?
joooo...men om jeg skjønner den er et annet spm...heheFikk du ikke oppskrift på det da???eller glemte jeg den?
ja hehe.. klarte å skrape sammen en ok frokost om ikke annet hehe.Hahah det sjønner jeg godthadde jammen jeg å blitt
![]()
He he, det fikser vijoooo...men om jeg skjønner den er et annet spm...hehe
Så fin du er
hehe..skal lese gjennom den skikkelig her etterpå. Får uansett ikke begynt på de før i morgen. Har ikke blått garn som gubben ønsker. Han vil ha lyseblå kant og marineblå tøffelHe he, det fikser vi![]()
Fint for da strikker jeg en tøffel å, så er det lettere å forklarehehe..skal lese gjennom den skikkelig her etterpå. Får uansett ikke begynt på de før i morgen. Har ikke blått garn som gubben ønsker. Han vil ha lyseblå kant og marineblå tøffel![]()
Gjør det. Snille duFint for da strikker jeg en tøffel å, så er det lettere å forklare![]()
Da er det jo perfektNei det gjør man ikke! Gleder oss kjempemasse!Vi ville ha tre uansett og maks 2 år mellom så veldig fornøyde vi altså, selv om det ble litt tettere enn vi tenkte
![]()
Ja jeg er litt sånn blanda. Jeg gleder meg jo veldig jeg og, men får sånne småglimt av at jeg gruer meg til enkelte tingJa, man gjør jo det heldigvis! Gleder meg innmari til babytid jeg daJa, får satse på en mellomting kanskje!
![]()
Jeg har strikket pledd I det garnet
Det håper jeg du fårBare trøtt...ellers ok. håpe jeg får hvilt litt før jobb
Hehehe lille bolle magen minså fin du er![]()
jeg er minst dobbelt så svær![]()
Årh jeg klikket snart på den knappendårlig en mandag?? mener du nå?
ei bekjent sin datter som fyller...
barbiekake skal være den ene...andre hadde jeg mer frie tøyler men prinsseish.